Keisari Putin

Maahan vaipuu diktatuuriin hyvää kyytiä. En lähtisi aivan jenkkilää samalle tasolle laittamaan, vaikka kuinka olisi vasuri-sympatioita.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tuo ryssien touhua on seurattava tarkasti. Meininki täyttää kaikki diktatuurin tunnusmerkit ja muistuttaa natsi-Saksaa ennen toista maailmansotaa. Olen sitä mieltä, että Suomen kannattaisi liittyä NATOon vielä kun se on mahdollista...
 
Kyllähän tuo ryssien touhua on seurattava tarkasti. Meininki täyttää kaikki diktatuurin tunnusmerkit ja muistuttaa natsi-Saksaa ennen toista maailmansotaa. Olen sitä mieltä, että Suomen kannattaisi liittyä NATOon vielä kun se on mahdollista...

Niin pitäisi, mutta kommunistien aivopesemät puskaryssät pitävät sitä sodanlietsontana ja naapurin täti pelkää että timi-poika joutuu kongoon sotimaan. Sittenhän timi-pojalle huonosti käykin kun ryssät päättävät kansallisuustuntonsa huumassa palauttaa tsaarinaikaiset rajat. Itse tykkäisin kyllä sotia kongossa, siellä on palmuja ja kaikkea.
 
Kyllähän tuo ryssien touhua on seurattava tarkasti. Meininki täyttää kaikki diktatuurin tunnusmerkit ja muistuttaa natsi-Saksaa ennen toista maailmansotaa. Olen sitä mieltä, että Suomen kannattaisi liittyä NATOon vielä kun se on mahdollista...

Aika hassu teksti ottaen huomioon sun nikin. Se nimittäin viittaa johonkin historian aika pahaan setään...
 
Muuten tuo yhtenäinen venäjä tekee yhteistyötä suomen kansallisen kokoomuksen kanssa, jota suurin osa täältäkin näytti äänestäneen. Ihme kitinää...
 
Muuten tuo yhtenäinen venäjä tekee yhteistyötä suomen kansallisen kokoomuksen kanssa, jota suurin osa täältäkin näytti äänestäneen. Ihme kitinää...
Meniko viime vaalitulos omalta kannaltasi vituralleen vai mistä moinen katkeruus? Ilmeisesti Suomen hallituspuolueiden ei tulisi tehdä yhteistyötä naapurimaana olevan suurvallan valtaapitävien kanssa, tätäkö yrität vihjailla?
 
Jep, suuri johtajamme on valinnut ensimmäisen varapääministerin Dmitrij Medvedjevin seuraavaksi presidentiksi ja itsensä seuraavaksi pääministeriksi, vaihtoivat siis päittäin. Keväiset vaalit eivät ole muuta kuin valtapuolueen juhla.

Vasta menneiden parlamenttivaalien alla venäläiset telkkakanavat näyttivät tuntitolkulla suuren johtajamme kritiikitöntä ylistystä joka ilta, varsinkin uutislähetykset olivat alusta loppuun pelkkää sitä itseään. Vaalien jälkeen se väheni vähän, nyt Medvedjeviä on pidetty hyvin ahkerasti esillä ja näytetty monta kertaa illassa milloin missäkin kissanristiäisissä, jotta kansa tottuisi siihen, että hän on nyt the man.

Itse vaalit olivat pelkkä muodollisuus. Täällä toimistolla kohautettiin olkapäitä ja todettiin, että pelkkää teatteriahan se oli, mutta tyhjää täytyy käydä silti äänestämässä, koska jos et käy, äänesi menee tiskin alta suurelle johtajalle. Kiinalaiset vaalitarkkailijat ylistivät televisiossa vaalien demokraattisuutta ja länsimaalaiset vaalitarkkailijat kuitattiin jenkkien kätyreiksi, jotka haluavat vain pahaa suurelle ja mahtavalle.

Ääneen näistä asioista ei täällä puhu kukaan, jos puhuu niin hiljaa ympärilleen vilkuillen. Suurta isänmaallista sotaa sopii edelleen hehkuttaa, sen sijaan sanallakaan ei mainita sitä, että nyt tulee tasan 70 vuotta Stalinin vainojen huippuvuodesta.

Kyselivät tänään, joko mulla on ikävä kotiin... no *#¤%& on, MIKSIKÖHÄN?!
 
Hienosti menee taas Venäjän pressanvaaleissa. Kärki-"ehdokas" kieltäytyy osallistumasta tv-väittelyihin, näinhän teki myös Putin ollessaan "ehdokkaana".

Samantien voisi esittää ettei koko vaaleja pidettäisi ollenkaan ehdokkaan kiireiden takia.

http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id81147.html
id81147_1.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom