Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän tuo ryssien touhua on seurattava tarkasti. Meininki täyttää kaikki diktatuurin tunnusmerkit ja muistuttaa natsi-Saksaa ennen toista maailmansotaa. Olen sitä mieltä, että Suomen kannattaisi liittyä NATOon vielä kun se on mahdollista...
Kyllähän tuo ryssien touhua on seurattava tarkasti. Meininki täyttää kaikki diktatuurin tunnusmerkit ja muistuttaa natsi-Saksaa ennen toista maailmansotaa. Olen sitä mieltä, että Suomen kannattaisi liittyä NATOon vielä kun se on mahdollista...
rofl. Repesin ääneen.Aika hassu teksti ottaen huomioon sun nikin. Se nimittäin viittaa johonkin historian aika pahaan setään...
Meniko viime vaalitulos omalta kannaltasi vituralleen vai mistä moinen katkeruus? Ilmeisesti Suomen hallituspuolueiden ei tulisi tehdä yhteistyötä naapurimaana olevan suurvallan valtaapitävien kanssa, tätäkö yrität vihjailla?Muuten tuo yhtenäinen venäjä tekee yhteistyötä suomen kansallisen kokoomuksen kanssa, jota suurin osa täältäkin näytti äänestäneen. Ihme kitinää...
Muuten tuo yhtenäinen venäjä tekee yhteistyötä suomen kansallisen kokoomuksen kanssa, jota suurin osa täältäkin näytti äänestäneen. Ihme kitinää...
Hienosti joku osasi ennustaa jo 2007!Kyllähän tuo ryssien touhua on seurattava tarkasti. Meininki täyttää kaikki diktatuurin tunnusmerkit ja muistuttaa natsi-Saksaa ennen toista maailmansotaa. Olen sitä mieltä, että Suomen kannattaisi liittyä NATOon vielä kun se on mahdollista...