keilauksesta

Oltiin tänään kurssiryhmän kanssa keilaamassa.. Se oli ensimmäinen kerta mulla ja ihan hauska lajihan se on.. Aattelin et siellä vois ruveta käymään vähän useamminkin.. ainoo homma on vaan siinä et se on vähän kallista hupia mutta jos kerää jonkun hyvän porukan niin ei sekään oo sit ongelma.. Mitä mieltä ootte kyseisestä lajista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulihan tuota kolme vuotta aktiivisesti harrastettua, mutta tänä syksynä lopetin. Olihan se ihan kivaa niin kauan kun huvitti :)

Keilaus on aivan mahtavaa, varsinkin pienessä humalatilassa.

Hauskaa se isolla porukalla on.

jeeh

Joo mekin ollaan kaveriporukalla käyty lauantaisin keilailemassa ja ottamassa pohjia siinä samalla. Ollaan tätä nyt pari kuukautta harrastettu ja ehitty jo Viroonkin saakka pelimatkalle. Suosittelen.

Joo. Itekin tykkään. On vaan ollut liian harvinaista herkkua mulle :itku: raha tilanne kun on paska mikä paska. Ja aikas paska mä muuten oonkin vielä keilaamaan, mutta kyllä se silti hauskaa on

nimim. aina häviöllä keilauksessa :D

p.s. mitä siitä kiroilusta onkaan sanottu :lol2: ?

kyllä

Keilaus on tosi mukavaa puuhaa, vaikka en mikään mestari siinä ole. Pieni miinus on se hinta, mutta ei se hirveästi haittaa.
varsinkin hohtokeilaus :kuola: :worship:

Re: kyllä

Keilaus on viimesen päälle mukavaa touhua kaveriporukalla. harmi vaan että opiskelijan budjetti ei oikein veny keilailuun.

keilaus on mukavaa aina silloin tällöin pieninä annoksina..nim.merk parikertaa elämän aika keilaamassa käynyt..:)

Joo :worship: keilaukselle! Kesällä tuli käytyy aika paljonkin ja helvatan hauskaa se on. Aion käydä jatkossakin........:thumbs:

Mitä sitä uusia thredejä avaamaan.

Vieläks joku käy keilaas? Ite aloin joulukuusta käymään firman keilavuorolla kerran viikosta. Jäi heti koukkuun. Vanhat kuppet hylkäsi pallon josta tuli minulle uusi ja oma. 196 on tämän hetken ennätys, vähintään 150pojoo tulee yleensä sarjaan. Juutuubi opetti tekniikat!

Firman vuoro toki ilmasta ja kengät ilmatteeks opiskelijakortilla, pallo ilimatteeks ja reikien poraus oman peukun mukaan 20e liikuntaseteleitä. Normaalisti taitaa olla ratatunti 17e/18e ja kenkävuokra 1,5e. Tunnis heittelee kaks henkee 3,5 rundia.

Sit kun aletaan oikeesti keilaaman niin pallot parhaasta päästä 300e, kengät samaa luokkaa. Laukku pitää hommat jne

ei oo kun 10 vuotta vasta ollu ;) ja keilaamassa oon joskus käyny, ne semmoset tuubit on hyvät mitkä laitetaan siihen radalle, ettei voi pallo mennä ränniin :fuckyeah:

En suosittele keilausta. Mulla on aina seuraavana päivänä järjetön hedari kun oon käyny hohtokeilaamassa. Oma ennätys 151.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom