Keikoilla riehuminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sepsis
  • Aloitettu Aloitettu
LOL, näytti muuten makeelta! :D

Tuo on niin ainutkertainen homma että, jos itse olisin ollut tuolla, niin olisin mennyt satavarmasti mukaan. :rock:

Anonymous sanoi:
Kornin keikallakin n. 5 hengen ryhmä riehui minkä kerkesivät
Katselin istumapaikalta menoa kateellisesti ja kirosin että on viimeinen kerta kun meen istumapaikalle... tais siellä muuallakin olla muutama muukin ryhmä riehumassa.
On muuten komee video clippi, kateeksi käy väkeä joka on ton päässyt kokemaan :rock:

Kuulosti muuten kaveri ihan Panteran philipiltä.

EDIT Ha, vasemmassa alakulmassa oleva kaveri heiluttelee käsiä niin nopeasti,että meinaa nousta ilmaan.

Janne sanoi:
Tätä varmaan tarkoitit?

Kyllä tossa touhussa näytti olevaan kyllä munaa :rock:
Violent pleasure chaos all around
Metal mayhem, mosh-pit underground :rock:

Kyl mä tönimisen ymmärrän, mutta tommonen tajuton huitominen on ihan älytöntä. Tosta on jo se reilu meininki poissa. Tosin ei tossa näyttäny tappelevan kuin ne jotka halusivat.

D sanoi:
EDIT Ha, vasemmassa alakulmassa oleva kaveri heiluttelee käsiä niin nopeasti,että meinaa nousta ilmaan.

Tommonen töniminen ja pogoilu on just siistiä ja rentoa mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoo että jos toi tulis kokeilee muhun tota propellia niin joutuisin varmaan tirvasee turpaan.

Moshpitit on parhautta. Ei sinne pittiin oo pakko mennä. ;)

Pitin idiksenä taitaa olla juuri se että myös pitin reunat vuorataan musiikinystävillä jotka haluaa/pystyy ottamaan tällejä vastaan. Mun mimmi ei edes tykkää mistään sellaisesta musasta mutta jos tykkäisi niin opastaisin sen kyllä sinne baaritiskin läheisyyteen ettei joku tule lawnmoverilla syliin. Pitti kuuluu totta helvetissä hc-keikoille.

ribu sanoi:
Pitin idiksenä taitaa olla juuri se että myös pitin reunat vuorataan musiikinystävillä jotka haluaa/pystyy ottamaan tällejä vastaan.

Totta vitussa, mutta jos kaveri tulee huitomaan naamaan nyrkeillä niin kyllä siinä pitin alkuperäinen idea on jo vähän hukassa.

En tosin tiedä viittasitko tällä mun postiin, mutta menköön...

TRENT sanoi:
Totta vitussa, mutta jos kaveri tulee huitomaan naamaan nyrkeillä niin kyllä siinä pitin alkuperäinen idea on jo vähän hukassa.

En tosin tiedä viittasitko tällä mun postiin, mutta menköön...

Näin on nännit, ei sinne olekaan tarkoitus mennä hakattavaksi. Jos joku uuno ei pitissä itse tajua meininkiä, se ansaitseekin saada neppariin. Ja kun olen itse keikoilla ollut (Bolt, Down my throat yms.) on siellä muutama nyrkkihippa ko. aiheesta tullutkin.

Ymmärrän tottakai moshaamisen ja pienen heilumisen keikalla, mutta liiallinen meno on häiritsevää. Sillon kun mennään siihen vaiheeseen, että tuuppimalla tuupitaan kaveria niin rupeaa vituttamaan. Dimmu Borgirin keikalla Nosturissa vuosia sitten kun olin toisessa rivissä niin piti "suojella" eturivissä olevaa nuorempaa/pienempää tyttöä kun takempana oli juuri noita humalaisia tuuppijoita joiden tarkoitus oli vain saada vähän äksöniä.

Back
Ylös Bottom