Sepsis
Banned
Eilen tuli käytyä katsomassa Tampereen YO-talolla Machetea ja Staminaa, jotka hoitivat hommansa hienosti, mutta yleisön joukossa oli taas tällainen 3-5 nuoren miehen porukka, jonka oli ihan pakko painia ja töniä toisiaan lavan etuosassa. Kaikki todennäköisesti tuntevat ilmiön ja sen aiheuttaman efektin. Kokoajan saa varoa, että mistä suunnasta seuraavaksi joku ryntää päälle. Menee stna keikastakin puolet ohi, kun joutuu seurailemaan ympärilleen. :curs:
Itse olen kuitenkin jo sen verran isompi, ettei tuosta mitään vaaraa ole, mutta yleensä törmäilyn uhriksi joutuvat myös pienemmät naispuoliset fanit. Sitten kun yritin riehujia vähän rauhoitella, niin vastaan tulee tyhmiä katseita
ja seläntakaa juputusta; "Eikö toi ole ikinä ollut hevi keikalla...".
Kyse on kuitenkin yleisestä tilaisuudesta, josta tulisi nauttia kaikkien. Miksi siis pilata toisten ilo älyttömällä riehumisella.
Lisättäköön nyt vielä, että hauskaa saa ja pitää olla. :kippis1: Pomppiminen yms ei haittaa, mutta siinä vaiheessa kun niskaan ryntäilee vähän väliä hiestä litimärkiä humalaisia, niin hermot alkaa kiristymään.
Olenko yksin tämän mielipiteen kanssa?
Itse olen kuitenkin jo sen verran isompi, ettei tuosta mitään vaaraa ole, mutta yleensä törmäilyn uhriksi joutuvat myös pienemmät naispuoliset fanit. Sitten kun yritin riehujia vähän rauhoitella, niin vastaan tulee tyhmiä katseita
ja seläntakaa juputusta; "Eikö toi ole ikinä ollut hevi keikalla...". Kyse on kuitenkin yleisestä tilaisuudesta, josta tulisi nauttia kaikkien. Miksi siis pilata toisten ilo älyttömällä riehumisella.
Lisättäköön nyt vielä, että hauskaa saa ja pitää olla. :kippis1: Pomppiminen yms ei haittaa, mutta siinä vaiheessa kun niskaan ryntäilee vähän väliä hiestä litimärkiä humalaisia, niin hermot alkaa kiristymään.
Olenko yksin tämän mielipiteen kanssa?

-meininkiä.