kehyttimen ja liikkeet

olen reenannut nyt 10kuukautta, välillä käynyt salilla 4 kertaa viikossa ja välillä 2 kertaa... alussa kehitys oli suht nopeaa mutta en tiedä kiinteytykö lihasmassa vain vai kasvoiko se edes.... olen vetänyt vaan penkkia ja hauista jokakerta, ja joskus jotain muitakin.....mutta nyt aion alottaa reenaamisen tosissaan, tilasin verkkokaupasta lisäravinteita. mutta mikä treeniohjelma olisi hyvä? oon 170 pitkä ja painan n.60... ajattelin jotain 3 kertaa viikossa.. ja en tajuu noista ihme sanoista mitään joten jos joku voisi pistää linkkiä että mimmoinen liike on... pitäs saada kehitettyä hauista, rintaa ojentajaa, ja vähän selkääkin kun lapaluut tuppaa näkyyn, ja aikoisin ottaa nyt myös reidet ja pohkeet mukaan, jos joku voisi kertoa joitain hyviä liikkeitä joilla saisi nopeasti kehitettyä lihaksistoa.....
joo tää on sit varmaan aika urpo koko kysymyssetti mutta koittakaa kestää :nolo:

kannattaa lukea vanhoja tredejä koska täällä on aivan sikana vastauksia noihin sun kysymyksiin.ja onhan ruokavalio kunnossa?siitäkin juttua löytyy ja paljon.parin tunnin lukemisen jälkeen ootkin jo jonkin verran viisaampi :)
hyviä treenejä :whip:

Ei ole mitään oikotietä onneen. Lihakset kasvavat kovalla treenillä ja oikeanlaisella ravinnolla, lepoa unohtamatta.
Käytä hakua.
Etsi tietoa oikeanlaisesta syömisestä ja treenistä. Threadeja on satoja, joten älä yritä väittää, ettet löydä mitään.
Onnea treeneihin.

Kunhat et pysy jatkossakin pelkässä pillutreenissä (sisältää pelkkää rintaa, hauista ja vatsoja) niin hyvä tulee, kroppa kasvaa parhaiten kun treenaat esim. jollain kolmijakosella perus ohjelmalla ja syöt hyvin! Soikkelin postaama linkki on hyvä luke kerran tai kaks läpi, siitä saa jo hyvän pohjan idealle miten lihasta rakennetaan.

Back
Ylös Bottom