Kehonrakennusvalmentaja kisoihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matsonk
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Kehonrakennusvalmentaja kisoihin – kuka oikeasti vie fysiikan lavakuntoon eikä pelkkään pumpin lupaukseen?

Meta description: Keskustelua valmentajista, kisavalmistautumisesta, diettauksen haasteista ja siitä, kuka osaa rakentaa oikean lavakunnon turvallisesti ja tehokkaasti.

Hei!

Etsinnässä olisi pätevä ja motivoitunut valmentaja viemään mua kohti kehonrakennuksen sm-kisoja, mutta olisiko kenelläkään suositella jotain/joitain? Tiedän että ei ole yhtä oikeaa vastausta ja jokainen on yksilö, mutta hakusessa nimenomaan semmoinen tyyppi kuka haluaa oikeasti panostaa valmennettavaan ja on mukana aidosti koko projektin ajan, sekä vaatii myös paljo

Hei!

Etsinnässä olisi pätevä ja motivoitunut valmentaja viemään mua kohti kehonrakennuksen sm-kisoja, mutta olisiko kenelläkään suositella jotain/joitain? Tiedän että ei ole yhtä oikeaa vastausta ja jokainen on yksilö, mutta hakusessa nimenomaan semmoinen tyyppi kuka haluaa oikeasti panostaa valmennettavaan ja on mukana aidosti koko projektin ajan, sekä vaatii myös paljo
Onko tavoitteena milloin kilpailla?
Jos massaa ei ole riittävästi niin joku valmentaja mieluummin pitäisi kunnon kehityskauden ja kisoihin esim. 2026.
Oletko valmis pitkään valmennussuhteeseen tarvittaessa?

Onko tavoitteena milloin kilpailla?
Jos massaa ei ole riittävästi niin joku valmentaja mieluummin pitäisi kunnon kehityskauden ja kisoihin esim. 2026.
Oletko valmis pitkään valmennussuhteeseen tarvittaessa?
Aiemmin siis piti jo kilpailla muutama vuosi sitten, mutta siinä kävi kaikenlaista hölmösti tehtiin asioita silloin.

Ja juuri ajattelin että kunnon kehityskautta ja nyt heti sopiva valmentaja, jotta löydetään mahdollisimman nopeaa toimivia tapoja mulle ja kisat olisi mielessä 2026 tai 2027. Vanhaa lihasmuistia kyllä on varmasti vielä tallessa, että ei ole vasta-alkavasta kyse.

Markku Tikka olisi varmasti erittäin hyvä vaihtoehto, mutta ei taida valmentaa ns muuta kun cbb kisaajia? Minä en valitettavasti sinne ole välttämättä paras vaihtoehto kun en ole mikään mallipoika kun tatuointeja on ja huonot hampaat yms 🤣

Kannattaa katsoa tosiaankin että on oikeat meriitit kisaajana ja valmentajana.

Jollakin saattaa olla isoimmat seuraajamäärät somessa mutta historiassa ei yhtään kisaa eikä ansioituneita valmenttaviakaan.

Ei Matias nyt huonoin valinta ole kun on Jarin opeissa ollut ja itsekin kisannut + hän on äärimmäisen hyvä valmentaja "tavispuolella"

Mutta hyviä vaihtoehtoja on todella paljon
No jos itse pitäs valita niin paljo ennemmi Nikkinen, Kohonen tai Mähönen jos ottaa edes valmennukseen en tiä

Kalle Aaltonen. Toki tainnut enemmän noita classikkikisaajia valmentaa. Mutta varsinkin, jos vielä ihan perusmassat on tekemättä, niin Kallen kanssa varmasti tulee tulosta.

Minä valitsisin valmentajan kuka ymmärtää kokonaisvaltaisesta terveydestä sekä hyvinvoinnista ja ketä aidosti kiinnostaa myös valmennettavan terveys, eikä mennä vaan lääkkeet edellä. Olkapäihin kyllä saadaan pyöreyttä vaikka kenelle hiihtäjälle kun nostetaan androgeenit kattoon mutta se ei vielä tee valmentajasta pätevää, ei sitten millään tasolla.

Minä valitsisin valmentajan kuka ymmärtää kokonaisvaltaisesta terveydestä sekä hyvinvoinnista ja ketä aidosti kiinnostaa myös valmennettavan terveys, eikä mennä vaan lääkkeet edellä. Olkapäihin kyllä saadaan pyöreyttä vaikka kenelle hiihtäjälle kun nostetaan androgeenit kattoon mutta se ei vielä tee valmentajasta pätevää, ei sitten millään tasolla.
Jep, ja se valmennus kun ei ole pelkkää treeni- ja ruokaohjelmien tekemistä (kuten se suurimmalla osalla valmentajista on) vaan myös motivoimista sekä yhdessä kulkemista

Mä valmennan yhtä naturaalia ja sen kommentti kun treenit on vedetty kovalle levelille naturaalina. Ja ne treenit on vedetty yhdessä ja katottu tekniikat ja ohjelmaa fiksataan kokoajan lennossa tuntemuksien mukaan.

Just mietin eilen, että edellisen kerran kun mulla oli "valmentaja" laihduin kyllä hyvin, mutta samalla palo varmasti kaikki lihat, koska nyt 15 kg painavempana nään ihan eri tavalla lihaksia ja letkuja, kuin 90 kg painossa.
Että se ei poissulje mitään naturaalin valmentamista vaikka itellä oliskin koneessa jotain. Kokemus on se minkä perässä kannattaa mennä.

Back
Ylös Bottom