Kehonrakennus/painonnosto peli?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vemar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Naskali
Ykköspaikka yhä mulla. 610kg.

Edit: Siis gymiämillä näköjään. Onko todisteita?:evil:

No pitää yrittää kikkailla webbikameralla kuva painojen ollessa ylhäällä, tai filmi pätkä ;)

Pitäis yrittää tota 800kg, jossain se raja kyllä tulee eteen...

Originally posted by gYMIäM
No pitää yrittää kikkailla webbikameralla kuva painojen ollessa ylhäällä, tai filmi pätkä ;)

Pitäis yrittää tota 800kg, jossain se raja kyllä tulee eteen...
Voiko mestari kertoa näpytystyylinsä?Saman käden sormet vai eri käden??? vai onko se kenties ammattisalaisuus? :D
Oma ennätykseni on tehty eri käden sormilla,mutta isoveli sai 600 saman käden sormilla

Originally posted by Mr.Muscle
Voiko mestari kertoa näpytystyylinsä?Saman käden sormet vai eri käden??? vai onko se kenties ammattisalaisuus? :D
Oma ennätykseni on tehty eri käden sormilla,mutta isoveli sai 600 saman käden sormilla

heh... mestari... :) samalla kädellä näpytän, ei ole tullut vähään aikaan kokeiltua mutta tänään kyllä pakko kokeilla , se 800kg olisi nyt lähiaikoina tavotteena :D Kaverin annoin kokeilla tota peliä niin parin yrittämän jälkeen vetäs 700kg... toivottavasti ei hokase hankkia sitä kotiinsa ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niinkuin yhdessä postissa viittasin että webbikameralla kuvaan sen noston niin, siitä ei nyt tullut mitään koska kameran asetuksia ei voi säätää "kone niin perkeleen jumissa, pitäs vetää formattii taas" ja näin ollen ei ole ollenkaan pakkausta, ja siitähän seuraa että koko kasvaa... mutta voihan tosta tietty kuvan näppästä mutta eihän sekään nyt 100% proof ole.

Otin kuvan 700kg vetäsystä mutta enpä näköjään voi attachmentteja laitta joten pitää jossakin vaiheessa jonnekin saitille pistää.

Originally posted by gYMIäM
Otin kuvan 700kg vetäsystä mutta enpä näköjään voi attachmentteja laitta joten pitää jossakin vaiheessa jonnekin saitille pistää.

lähetä mulle sähköpostina. mä järjestän. :)

Originally posted by Naskali
Onhan tuolla nuo ennätyslistat jotka ehkä saattavat toimia.

Jos tarkotat sitä sivua mistä imuttaa ton pelin voi niin en ainakaan ite sinne rupea lähettämään. Niinkuin näkyy niin siellähän niitä tuloksia aika paljon on ;)

Tässä on gymiänin todistus 700 kilon rykäisystä:

700kg.jpg

Must tuntuu et prosessoriteholla ois jotain tekemistä sen kanssa miten helvetin kovaa pitää rämpyttää. Siis mä sain hakata rystyset valkosina että ees 250 kiloa nous 1300 Mhz:n duronilla. Tai sit mä oon vaan niin paska. :D Gymiän, mikä rossu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom