Joutuukohan Loima lähtemään taas omakustanteisesti ulkomaille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olisin laittanut matiaksen 3 sijalle. Paremmin erottuva, paljon kireämpi ja selkeästi kovempi rakenne, mutta onhan ollilla enemmän massaa.
Letku näytti kuvissa mun mielestä aika selkeästi paremmalta kuin Kohonen, miltä näytti Livenä? Entä Niemi? Näyttää kuvissa jotenkin helvetin isolta, ei vain pitkältä, vaan oikeasti vähän eri sarjan kaverilta. Lienee pelkkää kuvien illuusiota?
Kemppainen oli kyllä yllätys ja suoraan sanottuna pettymys. Ja ei ole perkele nyt mitään negaa, olen todella kova Olli-fäni. Toivottavasti lähiaikojen tärkein tähtäin on jossain muualla. Noh, uskoni ei mihinkään häviä, previkkakuvissa näytti vain aivan vitun uskomattomalta.
No ei varmaan jos kolmanneksi jäi sarjassaan. Jospa lähtis omin rahoin mukaan. Muutama kilo rasvaa pois nii on voittamaton.Ei kemppaista?
Jos kisat on parin viikon päästä niin hyvin ehtii. Tuossahan on tarkoitus ottaa potentiaalisimmat menestyjät mukaan. Mitä Jerry Ossi tekee pro qualifier kisassa kun lopetti jo pro uransa? Ei sillä ettei mukaan lähtöään olisi ansainnut.No ei varmaan jos kolmanneksi jäi sarjassaan. Jospa lähtis omin rahoin mukaan. Muutama kilo rasvaa pois nii on voittamaton.