Kehonrakennuksen SM2019 21.9.2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konaa
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Miellyttää kyllä omaa silmää suuresti tuo Loiman rakenne. Parhaita mitä tässä maassa on ollut viime vuosina Sihvosen ohella tietenkin. Toki ei ole friikkiä massaa kuten vaikka Kemppaisella mutta kaikki vaan sopii yhteen melko täydellisesti tuossa fysiikassa. Ansaittu voitto. Toivottavasti nyt liitto lopettaa pelleilyt matkakulujen suhteen.

Kisat on kisattu. Omat veikkaukset menivät päin lepikkoa. :D Oli jännä seurata täältä Pakkotoiston sekä myös Instan kautta. Kiitokset hyvästä palvelusta!

Letku näytti kuvissa mun mielestä aika selkeästi paremmalta kuin Kohonen, miltä näytti Livenä? Entä Niemi? Näyttää kuvissa jotenkin helvetin isolta, ei vain pitkältä, vaan oikeasti vähän eri sarjan kaverilta. Lienee pelkkää kuvien illuusiota?

Kemppainen oli kyllä yllätys ja suoraan sanottuna pettymys. Ja ei ole perkele nyt mitään negaa, olen todella kova Olli-fäni. Toivottavasti lähiaikojen tärkein tähtäin on jossain muualla. Noh, uskoni ei mihinkään häviä, previkkakuvissa näytti vain aivan vitun uskomattomalta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
48C9162A-4E62-4A04-AE84-6A600591AA1D.jpeg

Letku näytti kuvissa mun mielestä aika selkeästi paremmalta kuin Kohonen, miltä näytti Livenä? Entä Niemi? Näyttää kuvissa jotenkin helvetin isolta, ei vain pitkältä, vaan oikeasti vähän eri sarjan kaverilta. Lienee pelkkää kuvien illuusiota?

Kemppainen oli kyllä yllätys ja suoraan sanottuna pettymys. Ja ei ole perkele nyt mitään negaa, olen todella kova Olli-fäni. Toivottavasti lähiaikojen tärkein tähtäin on jossain muualla. Noh, uskoni ei mihinkään häviä, previkkakuvissa näytti vain aivan vitun uskomattomalta.

Kemppaisella yläkerta ihan helvetin kova, mutta jalat on liian ohuen näköiset edestä. Niistä puuttuu se pussihousumaisuus.

Top 4 mitallien jako.
Sarja -90kg eikä 80 mitä videossa lukee sekä kuvaajalla näyttäs rapula olevan kun noin pahasti heiluu, pahoittelut siitä. :nolo:

Viimeksi muokattu:
Toivottavasti Ossi saa vatsakontrollin vähän paremmaksi seuraaviin kisoihin, pullahti kyllä välillä aika pahasti. Kaiken kaikkiaan täytyy kyllä sanoa et oli hienosti järjestetyt kisat, kova oli taso ja kärki terävä.

No ei varmaan jos kolmanneksi jäi sarjassaan. Jospa lähtis omin rahoin mukaan. Muutama kilo rasvaa pois nii on voittamaton.
Jos kisat on parin viikon päästä niin hyvin ehtii. Tuossahan on tarkoitus ottaa potentiaalisimmat menestyjät mukaan. Mitä Jerry Ossi tekee pro qualifier kisassa kun lopetti jo pro uransa? Ei sillä ettei mukaan lähtöään olisi ansainnut.

Suositut

Back
Ylös Bottom