Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei joskus, vaan aina Paljon käyttänyt nyt aikaa viimeisen kahden vuoden aikana siihen, että miksi joku paikka näyttää tuolta, tai miksi se ei kehity ja lähtenyt sitä kautta rakentaan parempaa pakettia. Itse en henk.koht usko täysin siihen, että jos jokin lihas ei kasva ja on jäljessä, että sitä pitäisi määrällisesti reenata enemmän. Ensin pitää löytää se syy siihen ja usein se löytyy sieltä reenistä, tekniikoista, hermotuksesta yms. "Tuonne tarvii lihasta, miten sen teen ja mitä olen tehnyt väärin tähän asti"-ajatuksella.Jaukkurilla on jalat kehittyneet hienosti, on jotenkin tyylikkäämmät ja linjakkaammat. Muistelen että ne oli aavistuksen laatikkomaiset joskus.
Ei joskus, vaan aina Paljon käyttänyt nyt aikaa viimeisen kahden vuoden aikana siihen, että miksi joku paikka näyttää tuolta, tai miksi se ei kehity ja lähtenyt sitä kautta rakentaan parempaa pakettia. Itse en henk.koht usko täysin siihen, että jos jokin lihas ei kasva ja on jäljessä, että sitä pitäisi määrällisesti reenata enemmän. Ensin pitää löytää se syy siihen ja usein se löytyy sieltä reenistä, tekniikoista, hermotuksesta yms. "Tuonne tarvii lihasta, miten sen teen ja mitä olen tehnyt väärin tähän asti"-ajatuksella.
Se ei ilmeisesti olekaan menossa kisaamaan.Toi Kataja ei näytä omaan silmään kummoiselta, nuori kaveri tietysti vielä mutta silti.