Kehonrakennuksen SM2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konaa
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
www.suomenkehonrakennusliitto.fi/liput

Teemu Lustila, Sampsa Kataja, Joonas Kylliäinen

TEEMULUSTILA.png
SAMPSAKATAJA.png
JOONASLEXOSKU.png

Jaukkurilla on jalat kehittyneet hienosti, on jotenkin tyylikkäämmät ja linjakkaammat. Muistelen että ne oli aavistuksen laatikkomaiset joskus.

Jaukkurilla on jalat kehittyneet hienosti, on jotenkin tyylikkäämmät ja linjakkaammat. Muistelen että ne oli aavistuksen laatikkomaiset joskus.
Ei joskus, vaan aina :whistle::cautious: Paljon käyttänyt nyt aikaa viimeisen kahden vuoden aikana siihen, että miksi joku paikka näyttää tuolta, tai miksi se ei kehity ja lähtenyt sitä kautta rakentaan parempaa pakettia. Itse en henk.koht usko täysin siihen, että jos jokin lihas ei kasva ja on jäljessä, että sitä pitäisi määrällisesti reenata enemmän. Ensin pitää löytää se syy siihen ja usein se löytyy sieltä reenistä, tekniikoista, hermotuksesta yms. "Tuonne tarvii lihasta, miten sen teen ja mitä olen tehnyt väärin tähän asti"-ajatuksella.

Tämähän on tosin pelkkää puhetta siihen asti, että ollaan lavalla ja nähdään onko sitä kehitystä oikeasti tullut. :LOL:

Ei joskus, vaan aina :whistle::cautious: Paljon käyttänyt nyt aikaa viimeisen kahden vuoden aikana siihen, että miksi joku paikka näyttää tuolta, tai miksi se ei kehity ja lähtenyt sitä kautta rakentaan parempaa pakettia. Itse en henk.koht usko täysin siihen, että jos jokin lihas ei kasva ja on jäljessä, että sitä pitäisi määrällisesti reenata enemmän. Ensin pitää löytää se syy siihen ja usein se löytyy sieltä reenistä, tekniikoista, hermotuksesta yms. "Tuonne tarvii lihasta, miten sen teen ja mitä olen tehnyt väärin tähän asti"-ajatuksella.

Ei voi muuta sanoa kuin fiksua ammattimaista urheilijan asennetta. :rock: Kisoissa sitten näkee, miten tuomarit näkee kondiksen. Tsemppiä Sami!

Jotenkin toivoisi tai odottaisi hieman kireämpiä kuoseja, kun kisoihin on kuitenkin enää 3 viikkoa aikaa eikä ADT:stä ole pelkoa.

Tämän sivun (#6) köriläistä lähinnä IG-nickit tamitamminen ja teemujbb ovat saaneet aikaan sellaisen wau-efektin kondiksellaan. Jaukkuri nyt tulee olemaan änkyräkireä, joten häntä ei lasketa. :ROFLMAO:

Näyttää joo taso todella heikolta näin yleisesti, vähän harmi jopa Jaukkurille ja Pekalle kun varmasti haluaisivat päästä kovassa seurassa kisaamaan. Teemu näyttää myös kovalta varsinkin jos on junnuikäinen vielä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom