Kehonrakennuksen SM2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konaa
  • Aloitettu Aloitettu
On kyllä huomattavasti parempi toi uus galleria, varsinki puhelimella selatessa, kiitos Mike! Sit oisko mahoton pyyntö jos sais kuvat painoluokittain kansioituu tonne? Jos tuottaa liikaa vaivaa nii ymmärrän. Ei kaada mun maailmaa vaikka ne samassa läjässä kaikki oiski.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kyllä huomattavasti parempi toi uus galleria, varsinki puhelimella selatessa, kiitos Mike! Sit oisko mahoton pyyntö jos sais kuvat painoluokittain kansioituu tonne? Jos tuottaa liikaa vaivaa nii ymmärrän. Ei kaada mun maailmaa vaikka ne samassa läjässä kaikki oiski.
Mietin sitä vielä, se tekee ainakin kuvaamisesta todella vaikeeta kun pitää veivaa kortteja kokoajan eikä riitä edes kortit tuohon määrään. Sitten jos kaikki samalle kuvaa, niin vaikea sieltä sarjat sitten poimia tehokkaasti.

Mietin sitä vielä, se tekee ainakin kuvaamisesta todella vaikeeta kun pitää veivaa kortteja kokoajan eikä riitä edes kortit tuohon määrään. Sitten jos kaikki samalle kuvaa, niin vaikea sieltä sarjat sitten poimia tehokkaasti.

Kokeile siten että otat aina yhden mustan kuvan sarjojen väliin. Sitten kun kameran kuvat purettu, niin kuvat helppo heittää kuvat kansioihin ja lopuksi nimetä kansiot luokan mukaan.

Jos hifistellä haluaa, niin valmiit paperit/kortit missä sarjan nimi ja kun sarja alkaa, niin siitä kuva ja lopuksi musta kuva.

Kokeile siten että otat aina yhden mustan kuvan sarjojen väliin. Sitten kun kameran kuvat purettu, niin kuvat helppo heittää kuvat kansioihin ja lopuksi nimetä kansiot luokan mukaan.

Jos hifistellä haluaa, niin valmiit paperit missä sarjan nimi ja kun sarja alkaa, niin siitä kuva ja lopuksi musta kuva.
Oon koittanut aikaisemmin mustaa kuvaa, mutta joka ikinen kerta se unohtuu siinä kiireessä jossain kohtaa. Mä koitan nyt kuvaa eri sarjat jotenkin erotellusti, jos ei onnistu, niin sitten kaikki samaan.

SKL:n kisat on onneksi selkeemmin jäsennelty, aikaisemmin sarjoja on sekoiteltu aivan päin vittua. Eka tulee 80 ja sitten 90, sitten 80 finaali ja 90 finaali ja 80 palkinnot jne jne

Mitä veikkaat millon on ekat kuvat ulkona? Eli voiko niitä odottaa jos saman päivän illalle ku kisat on käyty?
Lauantaina tulee varmaan kaikki ulos, olen aina nopea siinä hommassa. Paikanpäältä saisi vielä nopeammin jos läppärillä vippais.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom