SUPERCARB 1kg -40%

Kehonrakennuksen SM

Ihan uteliaisuuttani tiedustelen onko täälä kehonrakennuksesta kiinnostuneita mimmejä laisinkaan? En tarkoita että välttämättä mielessä olisi ura kyseisellä saralla, mutta oletteko tulossa Kulttuuritalolle katsomaan noita SM-kisoja?
Jos ei esteitä ilmaannu niin I´ll be there :evil:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Minun olis ainakin tarkoitus tulla kattomaan kisoja!

Miesten kehonrakennus kiinnostaa enemmän kun naisten. Isoja miehiä pikku pikku pöksyissä... :hmmm: :hmmm: :hmmm:

Minä olisin tulossa mutta mulla on yksi este. Jos ehdin niin käyn ainakin shoppaamassa jotain niistä kojuista heti kun pääsen.
Tosin ei mun yksin tulisi mentyä vaan ukkelin käsipuolessa. Mutta voisin mennä tyttöporukassakin.

Juu juu, jos ei maailmanloppua tule niin sinne suunnataan. Ja otan korvatulpat mukaan, niin ei tarvitse kuunnella kun JJJ haukkuu kaikki kisaajat onnettomiksi ruipeloiksi :rolleyes: :D

Juu, Kultsalle suuntaan minäkin! Olen perinteisesti käynyt katsomassa bodikisat, välillä ukkoni kanssa, välillä yksin. Turun karsinnassa oli vain yksi naiskilpailija, toivottavasti sm:ssä on enemmän! Vaikken itse kehonrakennuslavalle tähtääkään saa kisoista itselle lisämotivaattiota.:)

Tulisin jos pystyisin, nyt vain taitaa taloudellinen tilanne sanoa että :"ei käy!" Eihän ne kisat itsessään niin kallit olisi, mutta se "oheistoiminta"...:D (shoppailu Kultsan vaate-näytteilleasettajilta, mahdollinen kostea illanvietto kisatulosspekulointeineen eli ns. kisastudio, ylenmääräinen lisäravinteiden hamstraaminen....kalliiksi tulisi!) Tietenkin, jos saisin itseni jotenkin pidettyä kurissa, saattaisi budjetti juuri riittää kisayleisön sekaan tulemiseen. Harkinnan alla on.

Nam, ehdottomasti tulen katsomaan kisoja! Viime vuonna en ollut maisemissa, joten nyt en aio missata kisoja mistään hinnasta. Otan ukkoni mukaan, jos me molemmat saatais vähän lisämotivaatiota tähän harmauden keskelle.

Ehdottomasti tulossa ollaan, ja oma mies huudetaan voittoon. Tosin ei kyllä ees tarvis huutaa, kyllähän se pärjää omin avuinkin loistavasti... :-)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
tulisin jos...

Olisi kyllä mukava käydä kattomassa, mutta kaveripiiristä kun ei asiasta kiinnostuneita ole, ja yksin on niin ikävä.
Onko muilla tytöillä samankaltaisia ongelmia, että kaveripiiri ei aina ymmärrä tia ei vaan ole kiinnostunutta ?

Sama havainto täälläkin, pomppu.

Toistaiseksi on vielä mietinnän alla, miten vietän tuon murheen päivän, johon nuo kisatkin osuvat.

Jep, yksinhän sitä tulee heiluttua sielä sun täälä ja kieltämättä olis kivaa samankaltaisessa seurassa käydä kisoja katselemassa ja kaikkea muutakin touhailla vapaa-aikana :evil:

Originally posted by naiskovis
voimanoston kisat on 22.-27.10.
Niin, joo, ja tuonne voimanostomittelöihin on myös pakko päästä!!!!! Kun järjestetäänkin melkein tuossa naapuritalossa ;) Kiinnostaakos isot rumat miehet ei-niin-pienissä vaatteissa teitä muita?

Suositut

Back
Ylös Bottom