Kehonr. PM 2005 videon linkitysongelma pakkikselle

http://www.ijk.1g.fi/KehonrakennuksenPM2005edited.mpg

Olen laittanut kuvat -palstalle aikaisemmin lukuisia videopätkiä (Ahtin ja Villen treenivideot) onnistuneesti ladattavaksi Pakkiksen lukijoille. Fileet ovat olleet wmv -muotoisia, moviemakerilla tehtyjä.

Kuvasin materiaalia viime viikonloppuna Boosman Classicista. Editoin viime yönä aikani kuluksi videot about 8 minuuttiseksi koosteeksi käyttäen Pinnacle ysiä. Valmis file on mpg -muotoinen ja dvd -laatuinen.

Kyseinen video on nyt samalla ftp -palvelimella, kuin aiemmat Ahtin ja Villen treenivideotkin. Jostakin syystä, kun postitan linkin pakkikselle (ks. yllä), sitä klikkaamalla ei avauduggaan "dialog box" josta näkee, että minkäkokoinen file on tulossa, ja millä vauhdilla.

Onko vikana mahdollisesti tiedoston koko (360 megaa)? Ajattelin, että kun nykyään on niin monella polttava dvd -asema, niin voivat käräyttää videon dvd:lle, jos haluavat katsella parempaa kuvaa telkkarista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä mulla tulee toi boksi.

edit: hohoo, kivat siirtonopeudet :D

Liitteet

• screeni.JPG
    screeni.JPG
    66 KB · Katsottu: 453
Mullekin tulee boksi mutta se siirtonopeus :zzzz: .

Kyllä täällä toimii ja!! Leppoisaa vauhtia tomilla kyllä tulee :D

edit. Mulla on ihan päinvastaiset nopeudet ku tomilla, taidan katsoa ton joskus vaikka vappuna.

mistähän ne ko. treenivideot löytyy?

Tuota.. Mulla ei tuo video toiminut mitenkään mainittavan hyvin, ensimmäinen ~20sek tuli ihan hyvin, silenttinä (en kyl tiiä pitikö ääntä olla mut anyway..),
sen jälkeen video stoppas siihen Miken (toivottavasti Miken, muuten nolottaa) naaman kohalle. Video itessään jatko menemist eteepäin ihan normaalist, kuva ei vaan liikkunut. Missäköhän vikaa..?

E. Niin ja jos videota yritti kelata tai muuten muuttaa (lisää ääntä tms), niin kaikki stoppas ja "Tämä ohjelma ei vastaa"-herja tuli ruutuun.. Notta näin..

Kertokaas gurut miks en mä saanu eilen illalla tuota isompaa pätkää imutettua omalle koneelleni,
sitä kun klikkas niin ei tapahtunut mitään, tuli vaan sellanen tyhjä boxi näytölle...Oliko palvelimella jotain häikkää vai missä vika??

Toisen lyhyemmän pätkän tallennus ja katselu onnistui ilman ongelmia.

veikkaus; sulla ei aukea download dialog boksia (firefox? ctrl-j). Tuo video on sen verta iso, että siinä menee hyvä hetki ennen kuin se saapuu kokonaan; eli video on ollut tulossa, mutta takana kiltisti piilossa. Kenties niin hitaasti ettei se ole vaikuttanut saapuvan kokonaan.

Nimimerkillä jatkuvasti sama ongelma, kun download dialogiin meni hermot :D

setae sanoi:
veikkaus; sulla ei aukea download dialog boksia (firefox? ctrl-j). Tuo video on sen verta iso, että siinä menee hyvä hetki ennen kuin se saapuu kokonaan; eli video on ollut tulossa, mutta takana kiltisti piilossa. Kenties niin hitaasti ettei se ole vaikuttanut saapuvan kokonaan.

Nimimerkillä jatkuvasti sama ongelma, kun download dialogiin meni hermot :D

Okei, vaikutti kyllä siltä ettei mitään tapahtunut, mutta täytyypäs kokeilla
illalla uudestaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom