Kehon "tyhjentäminen"

eipä juuri mitään oikeata hyötyä. Tulee kiva olo vähäksi aikaa. Kuona aineethan kertyy takaisin melko vauhdilla eikä ne siellä mitään tee joten mitään pitkäkestoista yleispätevää terveydellistä syytä ei löydy.
Mutta tosiaan tulee kiva olo ja kun sieltä voi 80 kilosella ukolla kilo tavaraa lähtä niin painoluokkaurheilussa saattais tuokin olla mukava helpotus.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osta joku paastopaketti - siellä on juoma tyhjentämiseen, muistaakseni joku glaubersuola tai jotain sinnepäin - peräruiske vai mikä se ny onkaan auttaa viimeistelyyn. Onko järkee, en tierä, mutta joskus viikon paastoa kokeilleena se oli ihan ok kokemus - parin alkupäivän jälkeen olo oli kuin ois duracellit anukseen työntänyt - virtaa ihan perkeleesti vaikkakin paleli....

Hei tuosta glauberinsuolasta hörisi mulle tänään yks ex-judoka ja voimanostaja. Pelittää kuulemma kuten pitääkin, eli suoli tyhjenee.

Itse olen tyhjentänyt joskus ottamalla tuopillisen kädenlämpöistä vettä ja sekoittamalla siihen ruokalusikallisen harmaata merisuolaa, tämä ykkösellä naamariin tyhjään mahaan ja 30min sisällä vessaan. Jos ei toimi sen 30min sisällä niin ottaa toisen tuopillisen pelkkää kädenlämpöistä vettä, itse ei ole kyllä tarvinnut ottaa. Sitä että mitä hyötyä tästä on niin en tiedä mutta tuleepa kevyt olo.

Täälläkin olisi yksi "liikaa vapaa-aikaa" joka haluaisia kokeilla koko röörin tyhjennystä. Kantsiiko mennä apteekkiin hakee ihan asialliset jauheet(ovatko edes reseptivapaita?) että saadaan se virallinen juomamikseri tehtyä vai toimiiko oikeasti lämmin vesi+rouhittua merisuolaa= p*skaa lentää?

Suosittelen noriviruksen hankkimista. Kyllä meinaan tyhjenee ja kahdesta päästä samaan aikaan. Tuplasti tehokkaampaa. Sain taannoin tuollaisen lähes 20 vuoden tauon jälkeen ja jumalauta kun oli hauskaa. Mutta tyhjeni. Perseestä lensi lopulta pelkkää vettä ja ihan yhtenä suihkuna.

Voi hitsi kun ei tullut jostain syystä mieleen ottaa kuvia. Olis kyllä pitänyt tietää, että joku perverssi saa nautintoa runkatessaan kuvalle jossa on meikäläinen noroviruksen kourissa.

Kyllä mä tiedän etten mä kaikista ihastuttavin internet-persoona ole, mutta tää on jo aika paksua. :D

Eiköhän maailmasta löydy sen verran pöpöjä, että suolet tyhjenee aina silloin tällöin ilman apteekkikäyntiä, kuten Powerhousun tapauksessa. Itekin koin saman viime vuonna. Läppäri syliin ja pöntölle istumaan pariksi päiväks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom