Keho ylirasittunut.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Implant
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Onko kenenkaan kroppa tahan asti ruvennut reagoimaan voimakkaaseen rasitukseen tarinalla ja yhtakkisena oksenteluna?
Itse eilen hieman yllatyin kun ensimmaisen kovan penkkisarjan jalkeen ilman mitaan pahanolon tunteita pukkasi laattaa aika lahjakkaasti. ´Tunti sen jalkeen kroppa tarisi tunnin verran...ajattelin vain etta mika vitun tauti muhun iski, vaan taitaa olla normaali ilmoitus etta keho kay ylikierroksilla.:D

Halusin vain tietaa onko ollut samankaltaisuuksia?

Eipä

ole koskaan mun "keho" tuollalailla reagoinut edes
tosi pahaankaan ylikuntoon.
Kehoni reagoi lähinnä väsymyksenä, unta on hankala saada, pientä kuumetta pukkaa päälle ja flunssat ja muut
iskevät silloin helposti meikäläiseen.

:cool:

//edit, puhutko siis yhden treenin jälkeen tulevasta pahasta olosta, vaiko pitkällisen intensiivisen treeni jakson jälkeen tulevasta ylikunnosta ? Monikin on varmasti heittänyt ylsittäisen kovan treenin jälkeen tai kesken sitä georget //

Viimeksi muokattu:
en tiedä, rasitusta liikaa?
Itsellä päällä legendaarisiin mittoihin paisunut niska ja selkälukkiutuma, viitaten threadiin Niskat ja muuta hömppää!!:(

Itsellä on kerran laatta lentänyt kovan selkä treenin jälkeen (sisälsi maastanoston). Tuo huono olo tuli vasta kotiin päästyäni, eli n.30min treenin jälkeen! Pahaa oloa lisäsi liian vähän aikaa ennen treeniä nautittu ravinto. Pari kertaa on kyykyn jälkeen ollut laatta lähellä - heti kovan sarjan jälkeen!

En sitten tiedä onko tuo tärinä normaalia, mutta minä kyllä tärisen enmmän tai vähemmän aina kovien treenien jälkeen! pahaolo tulee ainakin mulle helpoiten (ja yleensä vain) silloin, kun oon syönyt liian lähellä kovaa treeniä liikaa.

Mulla tulee paha olo usein kovan jalkatreenin aikana. Jos ohjelmassa on kyykky, prässi, etu- ja takareidet + pohkeet, loppuu treenit prässiin kun iskee vapina ja oksetus. Tuosta on ollut threadi aiemmin.

Ainoa mikä nousee ylös on kahvi, jos sitä on tullut juotua tyyliin puoli tuntia ennen treeniä. No, sitä tulee niin vähän, että sen voi sylkäistä roskikseen, heh...

Ja mä olen luullut,että olen paskana treenien aikana ja sen jälkeen! Olisko treeni tavoissa ja metodeissa jotain vikaa?:lol1:

Jos sitä oksenteluntunnetta tulee vain sarjoissa jotka tuntuu helvetiltä, niin sitten se on ihan luonnollista... ota kaks´ noita ja soita mulle aamulla. :D

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Muutaman tunti ennen treeniä ilman safkaa niin ei siellä ole mitään laatattavaa. Ja ne veret mahalaukun ympäriltä liikenee työskentelemään lihaksiin. Ja glykogeenivarastot täynnä jne jne. Itse luulen ainakin olevani ylikunnossa kun yöt tulee nukuttua erittäin huonosti, ei ole ollut vastaavia yrjökohtauksia treenissä.

Kyllä se laatan lento on ollut monta kertaa lähellä mutta vielä ei oo ulos asti tullu. :D Kyykky/veto treeni täydellä vatsalla mmm...:urjo:

onhan se laattaaminen kivaa ja kehittää vatsalihaksia, mutta ei sille juuri ole tarvetta missään treeneissä. jos paha olo tulee, kroppa kertoo sulle jotain. kuuntele siis.

yleensä se johtuu huonosta kunnosta, eli happoja tulee liikaa, etkä pysty niitä käsittelemään tarpeeksi nopeesti. isot lihasryhmät (useimmiten jalat) vaatii paljon happea varsinkin bodytyylin treeneissä, joten ei se niin kumma ole, että tulee huono elämä treenin jälkeen.

maitohapoista siis huono olo johtuu ja ne saa ylös vaikka kovalla kuntopiirillä, jolla ei juurikaan ole tekemistä lihasten kasvun kanssa.

nimim. itsekin muutamia iloisia ja kauniita hetkiä vessassa kontillaan viettänyt.

Vastauksia tuli odotettua enemman..luulin ettei juuri ketaan kiinnosta tama aihe.:D
Olen kylla kuunnellut kehoani ja ymmartanyt pitaa vahan kevyemman viikon.Tanaa tosin aion jo yrittaa taysilla reenia. Luulen etta olen ollut vain liian vasynyt ja kiireinen...ei ole ollut kummosempia ylikunnon oireitakaan enempaa...pienta vasymysta, mutta sehan nyt on normaalia. :D

Jos ma olisin tollei ylikunnossa. Ottaisin viikon reenitaukoa ja
sitte ainaki yhden viikon reenaisin vaan kevyesti.

Sitten pikkuhiljaa takaisin koville painoille. Mahdollisesti
vaihtais myos ohjelmaa samalla, ellei vanha sitten toiminut
aivan loistavasti.

ei tuo mitään ylirasitusta ole. Kyse on siitä että energia on loppunut, eli et ole syönyt tarpeeksi ennen ja jälkeen treenien. Ei ole mitään tekemistä yleiskunnon kanssa kuten esa väittää. Itse koin huippukuntosena salilla samoja oireita johtuen huonosta tankkauksesta ennen treeniä. Nykyään surkeassa kunnossa voi vetää ihan mitä vaan miten paljon vaan kun on syönyt kasan Pasta Ala Laitela Spagettia 1,5h enne treeniä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom