Ke 24.01.2007 MTV3 45Minuuttia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rodney
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On näköjään ensi keskiviikon 45minuuttia ohjelmassa Savolaisen Marko kertomassa "aineiden" haittavaikutuksista.Tiedä sitten mitä toimittaja noilla "aineilla" tarkoitti.Täytyypi katsoa.

Doping-aineistahan mainoksessa puhuttiin, joten eiköhän niitä.

Kyllä, katsontaan menee.

Toivottavasti on asiallinen ja objektiivinen dokkari.

Ei varmasti ole,ikävä juttu.Mutta jos on kunnon dokkari niin:eek: olen äimänä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei varmasti ole,ikävä juttu.Mutta jos on kunnon dokkari niin:eek: olen äimänä

Hienoa että osaat jo etukäteen varmasti sanoa millainen dokkari on tulossa, itse ajattelin kuitenkin katsoa dokkarin ensin ja sitten vasta vetää johtopäätökset millainen se oli mielestäni.

Hienoa että osaat jo etukäteen varmasti sanoa millainen dokkari on tulossa, itse ajattelin kuitenkin katsoa dokkarin ensin ja sitten vasta vetää johtopäätökset millainen se oli mielestäni.

tarkotus ei ollu johtopäätöksiä vetää,mutta etkös itekki oo enemmä ihmeissäs jos dokkari antaa realistisen kuvan kehoilusta,kuin jos se antaa siitä hormooninsyöntikisa kuvan

Täytyypi katsoa. Uskon, et ihan asiallinen pläjäys tulossa. Savolainen kertoo varmaan turhia kiertelemättä asiat.

Katsottava on...Miks ei sais olla katsojia järkyttävää??Jos joku onnekas jättäis dropit väliin kun tieto tulis vaikka suoraan omalta idolilta...Vit...uun se peittely ja faktat pöytään.Dropit ei ole mitenkään puolusteltavissa eikä ikinä täysin vaarattomia.Joten saa nähdä mitä ohjelmassa on:)

Soittivat muuten mulle ja kyselivät kuka haluaisi ohjelmaan. Sanoin ettei varmaan kukaan, sitten kysyivät mua tonne ja sanoin että no en varmana tule. Vippasin sitten Maken numeron kun Make muutenkin on avautunut asiasta(muuten en olisi antanut). Toivottavasti Make saa jotain korvausta tuosta.

Siinä tulee olemaan pari lekuriakin kantaansa kertomassa ja mitä ilmeisimmin Seppälä hölöttämässä propagandaansa.

Koitin viestittää toimittajalle, että Make on ammattilainen, eikä se ole verrattavissa SM-tasoon.

Jännä juttu, kaikki on täällä valmiina jo puolustuskannalla. Katsotaan se ohjelma ensin.
"Seppälä hölöttämässä propagandaansa". No joo. Jälkiviisastelu on vitun typerää, mutta kumpi tässä tapauksessa oli oikeassa? Seppälä vai Savolainen?

dokkari antaa realistisen kuvan kehoilusta,kuin jos se antaa siitä hormooninsyöntikisa kuvan

Niin ja ihan aiheetta :rolleyes:

Ja vielä Seppälän propagandat päälle. Varmasti taas mustamaalataan podausta ihan aiheetta.

En tiedä vielä, että onko ohjelma asiallinen vai sensaatiohakuinen ym, mutta hupaisia nää viestit.

Jännä juttu, kaikki on täällä valmiina jo puolustuskannalla. Katsotaan se ohjelma ensin.
"Seppälä hölöttämässä propagandaansa". No joo. Jälkiviisastelu on vitun typerää, mutta kumpi tässä tapauksessa oli oikeassa? Seppälä vai Savolainen?

Eiköhän tuo puolustuskannalla oleminen ole enemmänkin sitä että pelätään jälleen kerran sellaista "asiaohjelmaa", joka leimaa kaikki punttisaliharrastajat hormonien käyttäjäksi ja tavalliset lisäravinteet hormoneiksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom