kautta aikojen paras treenibiisi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miksael
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
W.A.S.P. - Medley

ja blind in texas on kans hyvä :D

Metallica soi aina treenatessa :worship:

parhaat boostit kappaleista:

god that failed
wherever i may roam
master of puppets
frayed ends of sanity
harvester of sorrow
sad but true

Yleensä joutuu salilla tyytymään siihen mikä kulloinkin soi, kun en mp3-soitinta omista. Joskus (harvoin) kun en ole salille kerinnyt, oon himassa sit vääntänyt jotain käsipunteilla, parempi sekin kuin ei mitään, ja silloinhan on hienoa kun voi soittaa mitä vaan! Mä tykkään eniten sellaisesta industrialmättö-tyylisestä treenimusasta. Parhaiten toimii Pain, Kovenant, Turmion kätilöt ym. Paras TK:lta on se Kärsi-biisi, on se vaan niin siistiä vääntää hampaat irvessä kun korvissa pauhaa täysillä "KÄRSI!!! KÄRSI!!!":evil:

Sahaaja sanoi:
Kai se on se Survivorin Eye of the Tiger. :) Toinen hyvä myöskin 80-luvulta on Paul Engeman - Push It To The Limit elokuvasta Scarface. :whip:

KIITTI SULLE, oon etsinyt tota Push It To The Limittiä aivan liian kauan. :curs:

Rockyn tunnari "gonna fly now" olisi paras treenibiisi, mutta kun kylmät väreet puskee selkäpiitä pitkin niin on vähän hankalaa :)

Eye of the tiger tietysti ja muutkin Rocky soundtrackilta löytyvät biisit. JOS ei halua 80-luvulla elää niin sitten tietysti Metallica. St.Anger levy on ainakin mahtava, kivasti puskee agressiota pintaan. :curs:

Harmi vaan, että minulla ei oo salilla mahdollista kuunnella näitä omia levyjä. Pitänee keväämmällä hankkia jonkinlainen halpa mp3-soitin. Jostain pitää saada motskua nousta aamulenkille :zzzz: jne...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yeah, viime liksasta ostin viimeinkin ämpärisoittimen, ja on kyllä salikäyntien riemu noussut potenssiin miljoona:rock: Ei enää koskaan paskaa radiomusaa, never!

Löysin uuden lempparin äijäni levyhyllystä: Rob Zombie! Mies suositteli sitä mulle vanhojen suosikkieni perusteella, ja jumankauta että potkii täysillä. Hellbilly Deluxe- levyltä Superbeast ja Demonoid phenomenon- biisit kannattaa ladata treenisoittimeen, jos tykkää sellaisesta kunnon äijäkkäästä jynkytyksestä:D

House of 1000 corpses vielä tohon Rowenan mainitsemien sekaan, niin on Robilta pari hyvvää treenibiisiä kasassa. Sopii myös autoilumusaksi, muttei liukkailla keleillä.

Maidenin aces high on kovaa kamaa, waspin tuotanto, sekä Bodycountin There goes the neighbourhood.

Hyvää yötä.

Survivor - Eye of the tiger tietenkin ;)

IMO paras treenibiisi on Pantera - Underground in America. Palautumiseen taas sitten Rob Zombie - House of 1000 Corpses. Myös kaikki Rotten Soundin materiaali saa raudan liikkeelle.

Rowena sanoi:
Hellbilly Deluxe- levyltä Superbeast ja Demonoid phenomenon- biisit kannattaa ladata treenisoittimeen, jos tykkää sellaisesta kunnon äijäkkäästä jynkytyksestä:D
Hei, mihis Dragula jäi? :(

Slarto sanoi:
KIITTI SULLE, oon etsinyt tota Push It To The Limittiä aivan liian kauan. :curs:

Perskule. Kun näin ton yhen south parkin jakson jossa toi soi, niin siitä asti oon ettiny tota biisiä. Kiitokset! Helvetin hyvä biisi.:rock:

Push it to the limit.....:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom