Kauppalehden ja OP:n Nettisijoittajakisa taas käynnistymässä, osallistu!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutaman päivän jälkeen olen positiivisesti yllättynyt omista sijoituksistani, osakkeiden arvo hajautussalkussa on noussut huikeat 1,27%, tosin pari pummiakin mahtuu sinne mukaan. Tästä alkaa alamäki. :D

Kaikenkaikkiaan on ollut oikein mukavaa puuhaa kun on tullut aktiivisesti seurattua salkkua(toisin kuin aikaisempina vuosina).
 
Jees, tuli sitten eräällä warrantilla aikas reippaasti riskisalkussa turpaan.... siks se kai onkin riskisalkku :D

Pakkiksen listallakin kolahdin pohjalle rytinällä eiliseltä 5:ltä sijalta :rolleyes:

Nooo... josko se joskus muuttuu ?
 
En tiedä onko enää mahdollista tai edes halua, mutta vois olla mielenkiintosempi seurata hajautussalkkua ja riskisalkkua erikseen, kuten viimevuonna.
Se hajautussalkku on ainakin amatööreille "oikeampaa" sijoittamista kuin warrantit ja muut mistä en ymmärrä pätkääkään :) Johki vaan rahat ja sormet ristii.
 
Nyt menee hyvin jos on vaan yleensäkin ostanut. Senverran reippaasti tultu viimepäivät ylöspäin kautta linjan. Itsellä vielä ostot aika vähäisiä ja riskisalkku kokonaan käyttämättä.

Yritän itse oppia jotain ennemmin kuin menestyä kisassa kovaa riskeeraamalla, kun en kuitenkaan usko mahdollisuuksiini pärjätä noin kokonaisuudessaan mitenkään päin tossa kisassa.
 
Tällä hetkellä 200:n parhaan joukossa :rock:


huomenna varmaan jo toisin :D




E: pääseekö pakkiksen listalle vielä.. ja miten?
Pelles79 tunnuksella oon tos kisas..
 
Mä katoin ihmeissäni tosiaan tuota aloitusta ja jollain heebolla riskisalkku noussut yli 300k€ arvon jo päivässä.... eli 6 kertaiseksi. Kaippa nuo seuraa ja osaa tuon warranteilla pelailun, kun siellä se raha on osaavalle rököllään... tai Hannu Hanhelle :eek: :D
 
Samaa katoin itekki.. ja heti aloin ostaan riskisalkkua täyteen warrantteja.. :D

Mä vielä voitan.... :evil:
 
Laita sinne NicoDemuz
 
Tai käy kuten mulle... romahdus :eek: :D
Sit mulla jäi tuo NES 061020 SHB 24 o kouriin aivan totaalisesti....

Mulla ehti jo yhden päivän aikana tulla nousu ja kuten sanoit... romahdus :D

Kyllä tämä vielä tästä... :thumbs:
 
Ostin Oral hammaslääkäreiden osakkeita, koska omat hammaslääkärikäynnit aina vitun kalliita. Ajattelin, että varmaan tekevät hyvin katetta. Nousi osake 38,89% ;)
Hajautussalkku sijalla 171 kokonaislistalla. Tosta hemmetin warranttipelleilystä en ymmärrä mitään edelleenkän :curs: Ainut mistä voi vähän kattoa pärjäämistä on tuo hajautussalkku. Tuntuu, että aika monet tohon riskisalkkuun ostavat aivan summissa (kuten allekirjoittanut). Nuo ns. ammattilaiset asia erikseen.
 
Tuntuu, että aika monet tohon riskisalkkuun ostavat aivan summissa (kuten allekirjoittanut). Nuo ns. ammattilaiset asia erikseen.

Mulla ainakin rehellisesti riskisalkku=tuurisalkku :D
 
Mulla ainakin rehellisesti riskisalkku=tuurisalkku :D

Sama täällä, sentakia tota ei niin kovin toissaan edes ota. Ei oikein aika eikä mielenkiinto riitä seuraamaan warreja, joten vähän lottoamalla mennään ton kanssa. Tietty voisi ostaa silläkin ihan hajauttaen osakkeita, mutta eipä tuokaan sitten palvelisi tarkoitustaan enää.
 
Ostin Oral hammaslääkäreiden osakkeita, koska omat hammaslääkärikäynnit aina vitun kalliita. Ajattelin, että varmaan tekevät hyvin katetta. Nousi osake 38,89% ;)
Hajautussalkku sijalla 171 kokonaislistalla. Tosta hemmetin warranttipelleilystä en ymmärrä mitään edelleenkän :curs: Ainut mistä voi vähän kattoa pärjäämistä on tuo hajautussalkku. Tuntuu, että aika monet tohon riskisalkkuun ostavat aivan summissa (kuten allekirjoittanut). Nuo ns. ammattilaiset asia erikseen.

Kannattaa kyttää tarkkaan oikeeta hetkeä millon myydä noi Oralit pois. Toi kurssinousu vaikuttaa aika pahalta sopuli-efektiltä...
 
Kannattaa kyttää tarkkaan oikeeta hetkeä millon myydä noi Oralit pois. Toi kurssinousu vaikuttaa aika pahalta sopuli-efektiltä...

Juuh, ite mietin samaa, voi olla että tulee kovaa vauhtia alas myös kurssi. Onneksi itsellä ei ole tuota osaketta, ei tarvii miettiä moisia. :D
 
Oho.. kokonaiskilpailusssa olisin korkeella. Hajautussalkusssa oon 3. ja riskisalkussa 2. :D Mut mitä korkeammalta tippuu sitä enemmän se sattuu :D
 
Back
Ylös Bottom