Kauppalehden ja OP:n Nettisijoittajakisa taas käynnistymässä, osallistu!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

Timba79

Moderaattori
Mode
Liittynyt
5.6.2003
Viestejä
29 708
Ikä
45
http://nettis.kauppalehti.fi/t/nettis/ShowFrontPage.do?start

Eli ottakaapa osaa te jotka olette sijoittamisesta kiinnostuneet. Itse pistin jo 3 toimeksiantoa menemään jo valmiiksi tutuista osakkeista. Nyt on kiva vähän kikkailla (jos ehtii) kun on leikkiraha kuitenkin kyseessä. Eli voi ottaa riskiäkin jota ei ehkä oikeasti ottaisi ja ottaa samalla opikseen siitä.

Perussalkun rakennan sellaiseksi minkä tekisin jos olisi rahat, mutta tossa on taas tuo 50.000 riskisalkku mukana kuitenkin.

Pistetään parhaat vinkit tänne ja korjataan voitto kotiin. ;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikähän tossakin on? Mulla ainakin peiltti ihan hyvin ja merkinnätkin onnistui hyvin etukäteen. Laita meiliä sinne.
 
Itekin mukana, kattoo nyt vaan miten mielenkiinto pysyy kun ei oo oikeet rahat pelissä.

Mielenkiintoa kyllä riittäisi ehkä jopa treidaamaankin kokeeksi, kun sitä nyt ei ainakaan viitsi alkaa oikealla rahalla tekemään. Mutta aika onkin sitten toinen homma. Eli mun tehtäväksi jää valita mielestäni hyviä kohteita ja seurailla niiden kehitystä, tolla tuskin mitään kisaa voitetaan, mutta saattaapa vahingossa jotain oppia itse...
 
Mukana olen, mutta en älyä nyt oikeastaan mitään tästä hommasta.
Eiköhän sitä jotain opi jos jaksaa seurailla tota..
 
Joku vois vaikka väsätä jonkun pakkisjutun taas, eli liitetään salkut sinne niin saadaan joku oma skaba ja oma lista. Itse en nyt muista miten tuo meni eikä nyt oo aikaa säätää sitä.
 
Tsekkasin sittenkin ton listahomman. Eli tarttis teitin nimimerkkejä joita lisäillä sinne että saa ton tehtyä. Itellä nimimerkki Timba ja jos joku tuon tekee niin laittakaa listan nimeksi Pakkotoisto. Itse en pystynyt siis tekemään kun ei ole kenenkään kisaajan nimimerkkiä tiedossa.
 
Jos joku jaksaa listan tehdä, nyt kiiretää niin omat tunnukset on:
MrReferee ja Mr.Referee eli jälkimmäinen se nickki sijoittaja kilpailuun
 
Meikäläinen tekee kokeeksi tuommosen listan, jos siihen vois jälkeenpäinkin lisäillä osallistujia.

Timba79 sanoi:
Tsekkasin sittenkin ton listahomman. Eli tarttis teitin nimimerkkejä joita lisäillä sinne että saa ton tehtyä. Itellä nimimerkki Timba ja jos joku tuon tekee niin laittakaa listan nimeksi Pakkotoisto. Itse en pystynyt siis tekemään kun ei ole kenenkään kisaajan nimimerkkiä tiedossa.
Jeps, nyt on pystyssä, MrReferee on listalla, mutta Timba-nimimerkkiä ei löytynyt, tuossa pitää olla siis se nimimerkki jolla olet rekisteröitynyt kauppalehden sivuille(ei siis se nimi mitä käytätte nettisijoittaja-kisassa). Ilmoitelkaa niitä nickejä vaikka tähän trediin niin pistän listalle.
 
jjp-84, lisäähän listaan.

Edit: ja kisassa nimellä jpitkaah
 
Meikäläinen tekee kokeeksi tuommosen listan, jos siihen vois jälkeenpäinkin lisäillä osallistujia.


Jeps, nyt on pystyssä, MrReferee on listalla, mutta Timba-nimimerkkiä ei löytynyt, tuossa pitää olla siis se nimimerkki jolla olet rekisteröitynyt kauppalehden sivuille(ei siis se nimi mitä käytätte nettisijoittaja-kisassa). Ilmoitelkaa niitä nickejä vaikka tähän trediin niin pistän listalle.

No niinpä tietysti, tuli taas luettua vitun hyvin ne ohjeet. Eli Timba79 on sielläkin mun nimimerkki, kisaan osallistuin nimellä Timba. Lisätkään meikäläinenkin siihen listaan ja kaikki muutkin jotka tänne nimmarinsa heittää. Kiva kattoo mitä tulee tuosta aikanaa. Nyt kun kerrankin pääsee alusta jo mukaan kuvioihin.
 
Back
Ylös Bottom