Onko kenelläkään kokemusta/ideoita miten ja millä pystyisin toteuttamaan kunnon ruokavaliota kun olen kaupan alalla hommissa, ja työaika on 9-18 väliltä. Hommaa vaikeuttaa se että osan päivästä saatan olla muualla, tekemässä kuljetushommia. K-marketti on vieressä josta voin kaikkea käydä hakemassa, mutta kun ruokataukoja ei ole kuin yksi ja sitäkään harvoin kerkiää kunnolla pitämään, niin mitä kannattaa ja voi syödä nopeasti esim takahuoneessa kun on aikaa/autossa jne. Pelkkä rotskupatukka tuskin on hyvä vaihtoehto?
Useinkaan en jaksa tehdä eväitä kotona valmiiksi.
Olen yleensä ostanut yhden kokonaisen kurkun ja jotain valmismättöä/kanaa grillistä, aika olis laittaa ruokavalio remppaan ihan kunnolla.
Harrastan muutaman kerran viikossa futista/han Moo Doa ja kotipunttausta. Eli jonnin verran tarttis saada palkkaria ja rotskuakin.
Olisko mitään vinkkejä millä kaupan hyllyjen antimilla sais pikkaisen paremman ruokavalion aikaiseksi? Jos ostan gainomaksia ja raejuustoa joka päivä niin se tulee hiton kalliiksi.
Useinkaan en jaksa tehdä eväitä kotona valmiiksi.
Olen yleensä ostanut yhden kokonaisen kurkun ja jotain valmismättöä/kanaa grillistä, aika olis laittaa ruokavalio remppaan ihan kunnolla.
Harrastan muutaman kerran viikossa futista/han Moo Doa ja kotipunttausta. Eli jonnin verran tarttis saada palkkaria ja rotskuakin.
Olisko mitään vinkkejä millä kaupan hyllyjen antimilla sais pikkaisen paremman ruokavalion aikaiseksi? Jos ostan gainomaksia ja raejuustoa joka päivä niin se tulee hiton kalliiksi.