Kauniita kasvotatuointeja

Tuo Fuck You kuvastaa jo aika paljon sitä mitä päässä liikkuu. :lol2: Elämä edessä tyyppejä kaikki.

Mä haluun samanlaisen kun tolla yhdellä. Nenä poskella, lamput mustana ja vielä kaiken lisäksi komea tatuonti kaulassa. Vähänkö sais respectiä.

Mitä kaikkea pitää sattua ja tapahtua elämässä että pääsee tollaseen tilaan?
Noi kuvat on esiintyny netissä aika monessa paikassa kyllä...mut vakuuttaa joka kerta...
(missähän sitä ite on tullu surffailtua jos kavereitten pärstät on entuudestaan tuttuja) :)

SS-Adler sanoi:
Toiseksi viimeinen "jätkä" oli ottanu "vähän" damagea. Taitavat olla jotain linnajätkiä?

Juu, kyllä nuo tais olla poliisien mugshotseista kaikki kuvat.
Löytyy varmaan the smoking gunnin sivuilta,
muttei siellä ehken tolleen yhteen kerättyinä.

Monissa duuneissa vaaditaan ettei näkyviä tatskoja sais olla... siinä sitä oiskin pomolle selittämistä, että no ei mulla ole kuin tää FUCK YOU tässä otsassa, niin ja tietysti SS-luutnantin natsat kaulaan tatuoituna,
mut mää voin pitää korkeeauluksista paitaa ja vetää pipoo silmille...

sports.jpg

siinä hinaaja hinaaja tatuoinnilla :david:

Tolla Human Tattoo -miehellä on all-seeing-eye ottalohkossaan, ilmiselvä vapaamuurari ellei peräti Illuminaatti :lol2: . Suunnittelee kaiketi toverinsa kanssa maailman alistamista käskyvaltaansa :jahas:.

Laitetaanpa nää bodyimplantti kuvat tänne, kun ei jaksa uutta triidiä vääntää!

body_implants1.jpg

body_implants2.jpg

body_implants3.jpg

body_implants4.jpg

body_implants5.jpg

body_implants6.jpg

body_implants7.jpg

body_implants8.jpg

body_implants9.jpg

body_implants10.jpg

"Mä otin tän tatskan muistuttamaan mun sen hetkisestä elämän tilanteesta" selittää Petteri ja näyttää hanuriinsa tatuoitua jakoavaimen kuvaa.

Tuo ylläoleva oli siis fiktiota mutta yhtä naurettavilta tuntuvat ne selitykset kun perustellaan itselle otettuja muka hienoja tatuointeja :urjo:

Hyi helvetti noita implantteja. Tatskat nyt vielä menee ja on joskus oikein hienojakin, mutta mä en kyllä tajua miten joku voi ainakaan noista ylläolevista implanteista yhtäkään sanoa hienon näköiseksi.

Gangst3ri sanoi:
Ainoo "fiksu" bodyimplantti on dikin varteen laitettavat kuulat. Tytöt tykkää.

Niinpä niin. Toiset tykkää äidistä, toiset nystyröistä.

peading01.gif

Kuva: madmaxtattoo.com

Back
Ylös Bottom