Kauneimmat biisit ever

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Joku taisi kommentoida youtubessa, et Loreena McKennittia kuuntelis vaikka nainen laulais puhelinluetteloa, eikä ollut vallan väärässä.. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On aivan liikaa mainitsemisen arvoisia kappaleita/sävellyksiä. Riippuu ihan mielentilasta kuunteleeko enemmänkin itse sävellystä vai sanoja vai ehkä molempia.
Tällä hetkellä Emma Salokosken Veden alla kuuluu sanoituksellisesti suosikkeihin.

Sekä :D My heart will go on ilman madame Dionin tulkintaa on kyllä jotain todella kaunista.

Pianomusiikki on muutenkin todella mahtavan kuuloista. Olen ikuisesti katkera siitä, että sisko kävi tunneilla 15 vuotta ja mua ei pistetty tähän jaloon harrastukseen. Tällä hetkellä ei aika riitä pianotuntien ottoon, toivon mukaan joskus..

Hopeanuolesta tuttu kappale Sad memory of father.

Aivan uskomattoman hienosti laulaa...voisin rakastua Johannaan:haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pianomusiikki on muutenkin todella mahtavan kuuloista. Olen ikuisesti katkera siitä, että sisko kävi tunneilla 15 vuotta ja mua ei pistetty tähän jaloon harrastukseen. Tällä hetkellä ei aika riitä pianotuntien ottoon, toivon mukaan joskus..

Vähän, ainakin monien mielestä, kaunista pianomusaa:

Ja Shostakovichia, koska se vaan on parhaita koskaan eläneitä säveltäjiä:

Tuo pysyy kyllä kauneimpana aina ja ikuisesti. Suku on karjalasta, ja olen sielä käynyt isovanhempieni kotikonnuilla Ihantalan torjuntavoiton 60-vuotisjuhlien aikaan. Oli pala kyllä kurkussa kun ukki kävelytti pellon poikki pieneen koivikkoon missä oli muutama hassu Tammisuon tiili kasassa ja sanoi että tuossa on kaikki mitä on lapsuuden kodista jäljellä.

Hopeanuolesta tuttu kappale Sad memory of father.

Sorrow on kyllä virallisesti maailman surullisin ja haikein biisi.. Täynnä nostalgiaa.. Voisikin pitää Hopeanuolimaratoonin joku päivä ja katsoa pitkästä aikaa koko sarjan putkeen :)

Sitten kylmiä väreitä aiheuttava Giorni Dispari.

btw. KillWithPower :thumbs:

yks longtime favoista :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom