Kauneimmat biisit ever

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Coldplay - Dont Panic
Coldplay - Trouble

silkkaa platinaa koko levy, :5:

Tykkään niin monenlaisesta musiikista, että tähän tulisi varmaan sata biisiä vähintään jos laittaisin jonkun biisin jokaisesta tyylisuunnasta/ genrestä :jahas: joten laitan vain yhden niistä sadasta..
Scorpions - Still Loving You

snowball sanoi:
Tykkään niin monenlaisesta musiikista, että tähän tulisi varmaan sata biisiä vähintään jos laittaisin jonkun biisin jokaisesta tyylisuunnasta/ genrestä :jahas: joten laitan vain yhden niistä sadasta..
Scorpions - Still Loving You
ai niin se genre on sit slovarikikkelihevi.. ehkä mun itseni keksimä, mut ketä se haittaa, ei ainakaan mua :) et sillee..

protsku sanoi:
Tom Waits: Ruby's arms

Ja minä kun ajattelin, ettei täällä kuunnella musiikkia lainakaan. Kyynisenä selailin listoja läpi ja mitä, protskuhan kuuntelee itse äijää!

Tom Waits: San diego serenade. Vittu, siihen ei kyllästy lainkaan. Äijä laulaa vähän itsestään selvyyksistä.

Hurriganes: I will stay ja only one. Pakko laittaa. Mikään ei mun maailmassa kuulostanut niin hyvälle, kun silloin aikoinaan näin livenä eturivistä naaman edessä Cissen mallu laseissaan, Albertin ja Remun. Vekotin sentään, että kolisi. Alkuperäisessä kokoonpanossa -80-luvulla. Olen nöyrä ja kiitollinen, että sain kokea sen.

Onhan noita muitakin... Sting: fragile on sairaan kaunis. Vesamatti Loirin melkein koko tuotannon vois nostaa esiin...

Enya - Anywhere Is
Enigma - Beyond The Invisible
Michael Jackson - Heal The World

Näitä on joku miljoona mutta tässä muutamia
Enya: Exile (L.A Story)
GnR: Don´t Cry
Adam Strange: Traveller (Madventures)
Hurriganes: I Will Stay
Nightwish: Deep Silent Complete

Megadeth - A Tout Le Monde
Megadeth - In My Darkest Hour
Megadeth - Promises
Megadeth - Family Tree

Guns n' Roses - November Rain
Guns n' Roses - Don't cry
Guns n' Roses - Patience
Guns n' Roses - Sweet Child O' Mine
Guns n' Roses - Knockin' on Heaven's Door
Guns n' Roses - Estranged
Guns n' Roses - Civil War

Iron Maiden - Journeyman
Iron Maiden - Wasted Years

Sting - Shape Of My Heart
Rammstein - Ohne Dich
Rammstein - Mutter

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eric Clapton - Tears in heaven
Aerosmith - I don't want to miss a thing
R. Kelly - I believe I can fly
3 Doors down - Here without you
Evanescence - My immortal
Chicago - If you leave me now
Bryan Adams - I will be right here waiting for you

e. perskele...väärää infoo :D

Näitähän riittää, mutta muutama oma suosikki mitä tulee tällä hetkellä fiilistelyyn kuunneltua. :)
Chris Isaak - Wicked game
Porcupine Tree - Trains
Weeping Willows - Touch me
Stereophonics - Maybe tomorrow
Kent - Den döda vinkeln
:piis:

Ismo Alanko - Aika kuolla
Opeth - Windowpane
Kyyria - Gift
CMX - Pelasta maailma

Mahdotonta nostaa yhtä ylitse muiden, joten nimeän yhden miehen - David Sylvianin, ja häneltä liki koko soolouran tuotannon; no, jätetään se kaiken kokeellisin suhina ja kilistely pois. Ennen oli David kauniimpi kuin tuotantonsa mutta nyt on aika syönyt miestä, ja tilanne kääntynyt toisin päin.

Vääryys olisi jättää mainitsematta myös yhden levyn verran Roxy Musicia ja heiltä tuota ikikuulasta ja ah, niin eteeristä Avalonia. Pitääkin taas kaivaa vinyyli esiin ja tehdä aikamatka nuoruuteen.

LOUIS ARMSTRONG - WHAT A WONDERFULL WORLD, ystävän mielipide
PINK FLOYD - LEARNING TO FLY, ukon mielipide
Mulla on vielki about sata viiskyt biisii mieles joten en voi spesifioida niistä mitään .. et silee.. Nyt tällä kertaa ehkä Celine Dion:in biiseist joku.. tai se yksi :haart: minkä nimee en muista.. sorry.

Aled Jones/Nightwish: I'm walking in the air
Mew: 156 sekä comforting sounds
Leevi and the leavings: Jouluaattona kännissä
Siinäpä noita...nuo nyt ekana tuli mieleen. Kovasti on muitaki mutta nämä nyt nousi ykkösiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom