Kaukon asentaminen tietokoneeseen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Tilasin verkkokaupasta creative labsin kaukosäätimen, ja siihen pitäisi saada patterit sisään,mutta kun ei! Siis jumalauta onkohan tuo patteritilan kansi laitettu sikafleksillä kiinni...?
Mukaan ei tullut minkäänlaista käyttistä, eli ei saa siitäkään mitn apuja...
Jos jollain on tollanen samanlainen härdelli niin kertokoon miten siihen saadaan patterit sisään...

-EDIT-sainpas auki...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla oli ennen semmonen malli, josta takaa piti ottaa yksi ruuvi auki, jotta pattereita pääsi kopeloimaan. En nyt muista tarkkaa mallinimeä/-numeroa, kun oon jo kaupannut sen etiäpäin.

jos joku omistaa kyseisen laitteen, niin kertokoon miten tän saa pelaamaan XP:n kanssa, ei ota onnistuakseen vaikka mielestäni tein kaiken niinkuin asennusohjelma käskee.... :itku:

Eikö täällä tosiaan kukaan omista Creative Labsin Remote Controllia?
Kertokaa edes joku hyvä suomalainen tietokonefoorumi josta voisin kysellä vinkkejä tuohon asennukseen...Mänöö hermot kun ei saa pelaamaan tota vehjettä...

Mulla on tuollainen com -porttiin liitettävä malli (cimr 100). Yritin saada sen toimimaan yksi päivä, mutta laihoin tuloksin.. Luulen, että patteri on loppu..??

Eipä toi osaa ilmeisesti ohjata muuta kuin muutamia ohjelmia (mm.winamp), joten en jaksanut perehtyä siihen sen enempää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom