Kaukomatkakohde haussa, edullisesti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu

Meah

VIP
Ikä
35
Pakko tulla tänne kyselemään Pakkiksen matkaguruilta, että minne kannatas suunnata joulun jälkeen-tammikuun puol välistä alkaen: Maa jossa vehreyttä, paljon nähtävää, puhtaat rannat ja meri sekä mielellään vähän yöelämääkin.
Eli budjetti olisi maksimissaan. 1300€ per naama.

Phuket, Thaimaa? Intia? Brasilia? Afrikka? Mikä vaan missä lämmintä tuolloin ja sais matkat suht edullisesti. Mä olen tosi huono ettimään noita ja nyt edullisimmat näyttävät olevan valmismatkoissa eikä suinkaan jos ottaa erikseen lennot tai majoituksen..Vinkkejä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mexicoon oli vasta tossa "halvat lennot" ketjussa 400 eskon pinnassa KLM:n lentoja. Oisit ostanu.

Mexicoon oli vasta tossa "halvat lennot" ketjussa 400 eskon pinnassa KLM:n lentoja. Oisit ostanu.
No mutta ne tais jo mennä? Ei kauheesti hyödytä kun eilen tää keksittiin. :) ja se lähtöpäivä ei sit aina täsmää noissa.

Esim. Filippiinit. Lennot saa kun etsii about 700€ meno-paluu per nokka. Lisäksi tohon kuukauden 2 hengen budjetti 1500€ yhteensä molemmille paikanpäällä elämiseen riittää mainiosti. Anyway meet mihin meet niin olennaista on löytää halvat lennot.

Mä siis lähinnä etin n. 2vk matkaa tehtäväksi jonnekin tammikuussa. :) Ei anna työ periks heilua kuukautta missään.

e: eipä tuo filippiinitkään pahalta kuullosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom