Kauko-ohjattava pistorasiasetti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo on pakko saada. Toimiikohan mun säädin sun vehkeeseen?

Neuvostoliitto sanoi:
Tuo on pakko saada. Toimiikohan mun säädin sun vehkeeseen?
Ei mun vehkeeseen toimi ku naiset, mut... joo, siis tuohan toimii niin että jos naapurilla on samanlainen niin voi "leikkiä". Sä onneks asut 100m päässä niin ei haittaa.

:offtopic: Ostin pari kappaletta noita, toisen ihan varalle, jos nyt et ehdi Lidliin niin annan toisen sulle, oli tarkotus viedä se landelle... :)

Juuri eilen illalla sängyssä maatessani miettisin että kunpa ei tarvisi vaivautua sängystä nousemaan ylös vain pistämään valot kiinni. Miettisin juuri että kunpa olisi kaukosäätimellä toimiva lamppu.

Nyt ei tarvitsekkaan enää miettiä semmoisen taputus [ klap, klap ] -systeemin ostamista.

Ihmeellistä.

Saako noita klapklap -systeemeitä jostain?

Olisi hianoa, kaverit olisi ihan et tää on ihan niiq jostai leffasta..

olis aika vissiin mennä nukkumaan

Mulla on lattialamppu kytkettynä pistorasiaan. Ei tarvitse vaivautua asentelemaan mitään :)

tomppa82 sanoi:
Mutta kuinka monella on lamput pistorasioissa kiinni...
Toi vaatii vähän asentelua jos haluu normi kattolamputkin toimimaan.

Kannattaa katsella sellaisia katkaisijoita jossa on tuollainen lähetin.
Sitten ei tartte paljoa asennella.
Itsellä on sellainen makuuhuoneessa, toimii infrapunalla, kaikilla kaukosäätimillä. Pitkä kaken painallus aktivoi säätimen, seuraava painallus kytkee lampun ja pidempi painallus himmentää. Noita saa ainakin k-raudasta ja Hong-Kongista (tavaratalo siis) hinta about 30-40e.

No sain vihdoin asennettua tuon ja ei naapurin vastaava vekotin toista haittaa, tuossa on 4000 erilaista koodia jotka voi arpoa napin painalluksella... eli samassa kämpässäkin voi käyttää useita settejä :thumbs:

Ikinä en ole lidlissä nähnyt tarjouksessa olevia tuotteita. Kai niitä on 10kpl per myymälä ja joku mummo ostaa ne heti 8:01. Jo aikaisemmin yritin hakea tuota sarjaa, ja ei näkynyt. Ostin klaas et oolssonilta 'merkkituotteen' 24.90e, mukana tuli kyllä vain yksi pistorasia. Käytössä kiertovesipumpussa :)

Aika epävakaata tuon laitteen toiminta. Joskus valot syttyvät tai sammuvat itsestään, himmennin toimii silloin kuin toimii. Kätevä joka tapauksessa, harmillista kun ei toimi moitteettomasti :(

apophis sanoi:
Ikinä en ole lidlissä nähnyt tarjouksessa olevia tuotteita. Kai niitä on 10kpl per myymälä ja joku mummo ostaa ne heti 8:01.

Tuo on kyllä ikuinen riesa Lidlissä. Itse lähdin joskus ostamaan 250-gigaista kiintolevyä (saman aamun lehdessä oli ilmoitus), mutta ilmeisesti joku vanhainkodin dc++ -kerho oli ehtinyt ensin. Kaikki myyty.

:eek:

Aika siisti systeemi. Onko noita näkynyt lidlissä enää viimeaikoina..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom