Kauan odotettu miitinki...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

PMLats

Mode/Punttimimmit
Mode
Ikä
47
Dee on nyt ystävällisesti varannut Punttimimmeille pöydän

Cantina Westistä (Hki) lauantaiksi 1.2.2003 klo 19.00.

Tilaa on nyt alustavasti 17:lle hengelle, ja ravintola on pyytänyt ilmoittamaan asap mikäli tuo määrä ylittyy/alittuu, jotennn...

Tähän threadiin olisi nyt tarkoitus kerätä sitovat ilmoittautumiset tapaamiseen. Ilmoittautumisen peruutuksista voi sitten kysyä tarkemmin minulta tai Deeltä. Ei siis muuta kuin kalentereja selaamaan ja tapaamisiin! :kippis1:

P.S. Ai niin, minä siis ainakin tulen paikalle :cool:

IIIIKKK!
Nyt sain nokilleni kun olin niin saamaton enkä saanut maksettua vip-maksua = avatar on kadonnut!
Korjaan asian pikapuolin ja tulen taas takaisin kuvan kera.

Niin asiaan, kyllä mullekkin käy tuo tapaaminen eli mukana ollaan:kippis1:

Buhuu, olen justiinsa silloin etelän auringosta nauttimassa... :-( Mutta pitäkää hauskaa ja kertokaa tunnelmista sitten tapaamisen jälkeen!

Ei ollu mun keksintö, mutta tää on julkinen palsta ja meidän tapaaminen lukee täällä julkisesti..

Siellä on varmaan aika monta vakeloijaa läsnä... :rolleyes: :D

I'll be there (kun kerran hauikset alkavat taas tulla esiin ;) )

rakkaudella
Kutri

Tiedän aikatauluni varmasti vasta kyseisellä viikolla, mutta yritän järjestää aikaa.

Enpä taida teidän konkareiden seuraan "uskaltautua",kun tämmönen noviisi vielä olen...Ehkä ensivuonna :),pitäkee kivaa:kippis1:

Originally posted by Sanniella
Enpä taida teidän konkareiden seuraan "uskaltautua",kun tämmönen noviisi vielä olen...Ehkä ensivuonna :),pitäkee kivaa:kippis1:

No älä nyt viitti! Et voi olla tosissas. Mä olen treenannut kesäkuusta ja olen vielä pienen pieni kirppu. Et jos minäkin uskallan niin sinäkin uskallat. En voi uskoa, että kukaan täällä olisi mua pienempi! :)

Hey, Rocket tulee paikalle, kylläkin hieman myöhässä.:rolleyes:

Pomo pakottaa johki wellness get together koulutukseen, vaikka painin kuinka vastaan, olin heikompi..

Mutta I'll be there, ehkä jo puoli yheksän aikaan.Enhän kuitenkaan murkinaa voi tilata oikeen nyt kun dieetti päällä.:)

s

TIEDOTUS TULEVASTA MIITINGISTÄ:

Ilmoittautuneet näyttävät nyt olevan kasassa, joten voimme pitää ensi lauantainta lukkoon lyötynä.

Koska liki kaikki ilmoittautuneet ovat palstan vip-jäseniä, laitan vielä tänään teille tiedoksi pöytävarauksen koordinaatit privameilillä.

KUTRI: sä et ole palstan vip-jäsen, mutta laitan sen varaustiedon sulle sun omien nettisivujen kautta (siellä näytti olevan s-postiosoite)!

Ei muuta kuin näkemisiin lauantaina hyvän safkan ja drinkkien merkeissä!

Noniin, kaikille lauantain dinneriin ilmoittautuneille on nyt sitten informoitu sekä pöytävarauskoordinaatit, että yhteystiedot yllättävien esteiden varalta.

Allekirjoittanut (sekä ilmeisesti myös arvon modemme PMLats) roudaa luunsa paikalle hyvissä ajoin ennen kl 19.00, joten kenenkään ei tarvitse nyt hermoilla mitään pakollista myöhästymistä á la "akateeminen vartti" silkasta yksin olemisen pelosta ;)

Toivottavasti kaikki pääsevät saapumaan paikalle ja pitämään hauskaa yhdessä!!

Ei sitten muuta kuin: TAPAAMISIIN LAUANTAINA!!!

Suositut

Back
Ylös Bottom