Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Noilla 340 päästöillä veroprossa on aika tarkkaan 50% eli sen perusteella tuommoisen verot huitelee siellä 17500-19000€ välillä?

Jep ja siitä voinee odottaa saavansa valituksen kautta sen 4-5000€ takasin, kun se nyt vaan ensin käväsee siellä EU-tuomioistuimessa :D

PS. täähän on väärä threadi tietenkin G-mersulle, koska se ei oo katumaasturi :D
 
Ton Miken linkkaaman 2014 Jeep Cherokeen keula on vitun ruma. En ymmärrä mikä amerikkalaisissa on vikana, kun muutamaa poikkeusta lukuunottamatta amerikkalaiset autot on joko rumia tai vitun rumia.
 
L322 Range tulee sitten ensi viikolla, kauan siinä kesti mutta sopiva löyty. Koeajon jälkeen ei auttanu enää mikään, vaan se oli shut up and take my money. Unettomia öitä, viime yönä ajoin painajaisessa Volvolla.
 
Piti oikein käydä ostamassa toi lehti,ihan hyvä testi.Mä olen tommosta Tiguania miettiny.
 
Piti oikein käydä ostamassa toi lehti,ihan hyvä testi.Mä olen tommosta Tiguania miettiny.
Tojotan testi "keskeytettiin", kun paikat kuumeni ja sillä ei päässyt edes sitä ns mökkitietä loppuun:D
Tuo Skoda oli paras ja sitten heti tuli Kuga ja Tiguan!
Subaru taisi olla 4:nä
 

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Tojotan testi "keskeytettiin", kun paikat kuumeni ja sillä ei päässyt edes sitä ns mökkitietä loppuun:D
Tuo Skoda oli paras ja sitten heti tuli Kuga ja Tiguan!
Subaru taisi olla 4:nä

Ai Toitsu oli se mikä kuumeni. MUAHAHAAHAA!!!! 50 vittu tuhatta euroa paskasta :D

Subarun huono sijoitus vähän arveluttaa...

No Toyota-kuski on ainoa ketä naurattaa 5v päästä. Subarukuskia ehkä myös.
 
Ai Toitsu oli se mikä kuumeni. MUAHAHAAHAA!!!! 50 vittu tuhatta euroa paskasta :D

Subarun huono sijoitus vähän arveluttaa...

No Toyota-kuski on ainoa ketä naurattaa 5v päästä. Subarukuskia ehkä myös.

Taisi se Subarukin kuumentua.
Tuo Skodan Yeti vei voiton, mutta marginaali tuohon Kugaan ja Tiguaniin oli vain 0.1pistettä.
Jeeppi ja Peugeotin hybridi 4-veto oli viimeisiä.
Pökötissä toi pienin maavara rokotti jonkin verran varmastin tulosta.
 
Onnea! Kerrohan vähän lisää autosta.

Alkupään malleja ja parisataa k mittarissa. Hyvin oli ainakin huolleltu ja kotimainen vehje, vaikka en nyt tuolle suomiauto-asialle niin painoarvoa laitakaan. Huoltohistoria on kuitenkin näissä tärkeä. Siistissä kunnossa oli sisältä ja ulkoa, sähkövermeetkin pelas kaikki ja jousituskin hiijaili hienosti ylös alas. Tuulilasinvaihto oli ainoa vika, mutta liike hoitaa senkin vielä. Vogue-varusteet, joten ei paljon lisätoiveita niiltä osin. Hyvin tuolla kiskoo traileria ja peltipurkkia. Vähän sellainen laiskahkohan laite on kun dieselmalli kyseessä, mutta eipä tuolla ny paljon taida tulla urheiluautoiltua, tweed-lakki päähän vaan ja hiljaa katselemaan tiluksia. ;)
 
Taisi se Subarukin kuumentua.
Tuo Skodan Yeti vei voiton, mutta marginaali tuohon Kugaan ja Tiguaniin oli vain 0.1pistettä.
Jeeppi ja Peugeotin hybridi 4-veto oli viimeisiä.
Pökötissä toi pienin maavara rokotti jonkin verran varmastin tulosta.

Subaru kuumentui, koska idiootit ajoivat luistonesto päällä. Käyttöohjekirja sanoo, että maastoajossa ehdottomasti luistonesto pois päältä.
Eli olikohan vika autossa vai...
 
Ne Subarun ongelmathan ilmeni liikkeellelähtökokeessa.Jyrkkä ylämäki johon yöllä oli tullu lunta 5-10cm.Lehdessä lukee "Liikkeellelähtökokeen puolivälissä Foresterista katosi yllättäen takaveto:varoitusvalot eivät syttyneet,mutta tilanne tuli selväksi mäkeen juuttumisen ja autoon levinneen palaneen käryn vuoksi"

Ei tossa testissä tieltä poistuttu lainkaan.
 
Ne Subarun ongelmathan ilmeni liikkeellelähtökokeessa.Jyrkkä ylämäki johon yöllä oli tullu lunta 5-10cm.Lehdessä lukee "Liikkeellelähtökokeen puolivälissä Foresterista katosi yllättäen takaveto:varoitusvalot eivät syttyneet,mutta tilanne tuli selväksi mäkeen juuttumisen ja autoon levinneen palaneen käryn vuoksi"

Ei tossa testissä tieltä poistuttu lainkaan.

Olisikohan ollut joku toinen testi sitten.
Oletin automaattisesti, että olisi ollut tuo testi. Sattui nimittäin niin sopivasti, että yksi kaveri (jolla on Subaru) kertoi tuosta perjantaina, että olivat testanneet päin helvettiä.
 
Olisikohan ollut joku toinen testi sitten.
Oletin automaattisesti, että olisi ollut tuo testi. Sattui nimittäin niin sopivasti, että yksi kaveri (jolla on Subaru) kertoi tuosta perjantaina, että olivat testanneet päin helvettiä.

Ainahan se on testattu paskasti, jos "oma" merkki ei pärjää:D
Muistaakseni Kuga oli ainut, joka sai hinattua sen auton tuonne mäen päälle!
Subaru olisi luultavastin voittanut sen, mutta testissä Subaru oli muuttunut vajaavetoiseksi ilman mitään varoitusta ja hyytynyt mäkeen hajun kera.
 
Ainahan se on testattu paskasti, jos "oma" merkki ei pärjää:D
Muistaakseni Kuga oli ainut, joka sai hinattua sen auton tuonne mäen päälle!
Subaru olisi luultavastin voittanut sen, mutta testissä Subaru oli muuttunut vajaavetoiseksi ilman mitään varoitusta ja hyytynyt mäkeen hajun kera.

Ainut mitä ei tuotu Subarun kohdalla tuossa esille oli se, että automaatissa on tuo neliveto erilainen, kuin taasen kovalla askilla varustetuissa.

Eli manuaalilaatikkoisena tuota ongelmaa ei ole.
 
Taisi se Subarukin kuumentua.
Tuo Skodan Yeti vei voiton, mutta marginaali tuohon Kugaan ja Tiguaniin oli vain 0.1pistettä.
Jeeppi ja Peugeotin hybridi 4-veto oli viimeisiä.
Pökötissä toi pienin maavara rokotti jonkin verran varmastin tulosta.

Yetissä, Kugassa ja Tiguanissahan on kaikissa sama nelossukupolven Haldex, joka tosiaankin on ihan pätevä järjestelmä 'tavallisen ihmisen nelivetotarpeisiin'. Ei siis mitenkään yllättävää että nuo 3 olivat tasaväkisiä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom