Katsotko Big Brotheria?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Katsotko Big Brotheria?

• Koukussa ollaan (kaikki jaksot)

Votes: 0 0,0%
  • Satunnaisesti (eipä haittaa, vaikka jää väliin)

• EVVK (kanava vaihtuu, kun BB alkaa)

• Total voters
    0
A, 24/7 joulukuuhun asti. Parta kasvaa ja haisen eläimeltä, mutta ei haittaa.

Evvk

C :curs:

B. jos oon koneella tohon aikaan ni tulee kyllä katsottua. Mutta ei mitenkään rajoita elämää että pitää olla telkkarin ääressä 7 päivänä viikossa tiettyyn aikaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä se on vahva A :nolo:

Edellis kerralla en katsonut yhtään jaksoa kokonaan ja pidin koko ohjelmaa suurimpana paskana mitä koskaan on tehty.

Tänä vuonna katsoin pari ekaa jaksoa tosi kriittisellä asenteella, mutta
toi sarjahan perkele ounas mut ihan 6-0 :hyper: , koukussa ollaan.

Jumalauta että verenpaine nousee ja kanava vaihtuu kun toi paska alkaa tuubista.... Aivan ehdottomasti paskin ohjelma ikinä!!!

Eli siis C

Edellis kerralla en katsonut yhtään jaksoa kokonaan ja pidin koko ohjelmaa suurimpana paskana mitä koskaan on tehty.

Samalla lailla kävi mulla. Vihaan ylikaiken näitä ohjelmia ja viime vuoden BB oli jotain niin uskomatonta kuraa ettei totta.

Tänä vuonna tuolla tapahtuu ja siksi se on saatu kiinnostavaksi. Tosin jos jää jakso tai kaks välistä niin ei sekään ole niin justiinsa. Eli katson kyllä kun telkun ääressä olen.

Tosin toi voi mennä tylsäks loppua myöten kun porukka vähenee ja pitää oikeesti alkaa käyttäytymään.

C.

Muutaman kerran olen jostain syystä ko. ohjelmaa pienen pätkän nähnyt ja aina näyttää yhtä epäkiinnostavalta roskalta.

Back
Ylös Bottom