"Katsotaan, ketä tänään löytyy salilta?"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Uusi sarja, jossa tapaamme tuttuja ja vähemmän tuttuja salihemmoja salilla treenaamassa. Tilanne on autenttinen ja ennalta suunnittelematon.
Ensimmäisessä osassa Utti "Hulkki" Hietala! (Henkinen voittaja?) HÄH?:wtf:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rUch6EOk5Rs&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rUch6EOk5Rs&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

ootko nyyssölä miettiny koomikon uraa...:D ihme velmu

Hulkin verbaaliakrobatia on kyllä huikeaa. Täytyy sanoa, että en yhtään ihmettele, vaikka hää olisi ennenpitkää poliitikko, jotain Paavo Lipposmaista tuossa kumminkin oli.

Mielenkiinnolla jään odottamaan lisää näitä pätkiä ja totean loppuun, että Bisleyn ura televiissiossa odottaa vain sitä oikeaa hetkeä. Heti kun mainokseen tarvitaan hassua potaria, otan yhteyttä^^

Ei helvetti, en kuullut tosiaan mitään mitä Nyyssis selitti siinä kun oli vielä MP3-soitin päällä. Siksi tuo "häh" -reaktio. :D

Hohoo! Hyvä Utti! Hauska idea, pitää seurata keitä tässä tulee vielä viteolle.

Nyt orkesterin nimi tiskiin, että saa latattua moista mättöä ämppäriin!

Mun mielestä toi on just parasta!!
mun mielestä musiikki kuin musiikki pilaa reeni klipit jos se tuollain jälkeenpäin tuohon päälle laitetaan. parempi ku klipeissä soi se salin musa taustalla olkoot se sitten mitä tahansa, lisäksi mukavampi kuunnella ku rauta kolisee ja äijät puhisee..

mun mielestä musiikki kuin musiikki pilaa reeni klipit jos se tuollain jälkeenpäin tuohon päälle laitetaan. parempi ku klipeissä soi se salin musa taustalla olkoot se sitten mitä tahansa, lisäksi mukavampi kuunnella ku rauta kolisee ja äijät puhisee..

Totta! Mutta tuo musiikki on silti pirun hyvää.

Älä höpötä! Just typeriä ne: anna mennä, hyvä, paina, jumalauta.....aaargh-kommentit! Musaa vain soimaan ja antaa kuvan kertoa ne pois jääneet lässytykset!!!!

Back
Ylös Bottom