Olen nyt vihdoin päättänyt ruveta kasvissyöjäksi ( ajatellut asiaa viimeisen 4 vuoden aikana) Tulin nyt siihen päätökseen, että yleensä kaikki liharuoat joita syön (joihin sorrun-joskus)ovat rasvaisia ja hidastavat kehitystäni joten miksen lopettaisi lihan syöntiä. Ja toiseksi, olen kyllästynyt lihan makuun. En kyllä tiedä, aionko syödä kalaa ja kanaa tms, mutta ainakin maitotuotteita..
Neuvoja tarvitsisin lähinnä siihen, että kuinka paljon tofua tai jotain proteiini pitoisia pähkinöitä saisi syödä? Olen siis tutkinut asiaa, mutten osaa soveltaa sitä tarkaan ruokavaliooni.
Tässä se on
aamu: kaurapuuro 70g
mansikat 3dl
rahkaa tms protskua
välipala: protsku
omena
lounas: keitetty peruna 200g tai pasta 1,5dl
Naudanliha 200g tai tonnikalaa tms
tomaattipyree 100g
salaattia
välipala: banaani
100g rahkaa
päivällinen: esim jauhelihaa 200g
2 porkkanaa
0,5 dl pastaa tms
Iltapala : palautusjuoma
ananas prk
omena
Olen erittäin kiireinen/laiska tekemaan ruokaa, eli olisi myös kiva kuulla joku helppo, hyvä reseptikin. Ylipäätänsä kaikki kokemukset kasvissyöjiksi ´´kääntyneille´´ tai asiasta tietäville.
ps. Treenaan 6 perustreeniä, joogaan, käyn aamu-uinnilla sekä valmennan. Tarkoituksena joskus (mahd.pian) päästä kisaamaan body fitneksessä..
KIIITOKSET!!!
Neuvoja tarvitsisin lähinnä siihen, että kuinka paljon tofua tai jotain proteiini pitoisia pähkinöitä saisi syödä? Olen siis tutkinut asiaa, mutten osaa soveltaa sitä tarkaan ruokavaliooni.
Tässä se on
aamu: kaurapuuro 70g
mansikat 3dl
rahkaa tms protskua
välipala: protsku
omena
lounas: keitetty peruna 200g tai pasta 1,5dl
Naudanliha 200g tai tonnikalaa tms
tomaattipyree 100g
salaattia
välipala: banaani
100g rahkaa
päivällinen: esim jauhelihaa 200g
2 porkkanaa
0,5 dl pastaa tms
Iltapala : palautusjuoma
ananas prk
omena
Olen erittäin kiireinen/laiska tekemaan ruokaa, eli olisi myös kiva kuulla joku helppo, hyvä reseptikin. Ylipäätänsä kaikki kokemukset kasvissyöjiksi ´´kääntyneille´´ tai asiasta tietäville.
ps. Treenaan 6 perustreeniä, joogaan, käyn aamu-uinnilla sekä valmennan. Tarkoituksena joskus (mahd.pian) päästä kisaamaan body fitneksessä..
KIIITOKSET!!!