Karppaus-ruokavalio reenaamiseen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thorn
  • Aloitettu Aloitettu
Kiinnostuin kovasti Mr. Smithin vähähiilarisetistä. Miltäs tämä kuulostaisi: arki ma-pe lowkarppia 100-150 /pv ja viikonloppu tankatessa hiilarit huomattavasti korkeammat. Arki olisi miinuskaloreilla ja viikonloppuna la plussalla. Onko järkeä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiinnostuin kovasti Mr. Smithin vähähiilarisetistä. Miltäs tämä kuulostaisi: arki ma-pe lowkarppia 100-150 /pv ja viikonloppu tankatessa hiilarit huomattavasti korkeammat. Arki olisi miinuskaloreilla ja viikonloppuna la plussalla. Onko järkeä?

Siis tuollain minä teen, kun rasvaa oon poltellu. Mulla on arkena hh ~10-30 ja perjantain reenin jälkeen alkaa lataus joka kestää lauantai iltaan. Tämän 1,5 vrk:n aikana menee HH:ta noin 800gr. Rasvat 50gr/latauspäivä, muuten reilusti.

Toi eroo kumminkin HH:n kannalta mun ruokavaliosta, et en tiedä miten on jaksamisien kans. Mä kun otan energiani rasvasta. Sillä kyl jaksaa. Siis mä ainaki :)

Niin ja miten oon jakanut kalorit? en oo ajatellu asiaa oon vaan pitäny huolta et riittävästi rasvaa ja vähän hiilaria. Niin eikä eineksiä vaan mahd. vähän jalostettuu settiä. Rehujan kans syö värejä, eli paljon kaikkee, niin saat myös suoja-aineita.

Suositut

Back
Ylös Bottom