Karnosiini - uusi superpeptidi

Mielenkiintosta. Luitko ton jutun? Oli kohtalaisen laajasti kirjotettu ja lähteitä iso litania... (ei, en viitiny tarkistaa lähteitä :) ) Ei toi nyt kusetusta ole. Ja varmasti paikkansapitävää. Todellisesta hyödystä en sitten tiedä mitä uskoa... Jokaisesta aminohaposta tai vitamiinista vois periaatteessa kirjottaa yhtä hienon litanian, onhan niillä välillisiä vaikutuksia vaikka kuinka.

Ei tuo varmasti täyttä kusetusta ole, mutta olen kuullut sillasia huhuja, että tuo Tolonen tekee mistä vaan vastaavanlaisen mullistavan jutun kunhan maksetaan :confused:

Luin kyllä tuon jutun... Piti provosoida muitakin lukemaan ;)

Tolosella on kyllä sana hallussa ja hän tietää myöskin miten houkutella kuluttajia tuotteidensa pariin.

Esimerkkinä Tolosen artikkeli testosteronista jossa hehkutetaan hänen suunnitteleman ZMA-valmisteen ylivertaisuutta.

Tolonen on myös kirjoittanut kattavan artikkelin kreatiinista

Hyvä kuitenkin että joku asiantuntija kirjottelee noita artikkeleita suomen kielelläkin! :rock:

Lukasin muutama päivä sitten tuon karnosiini artikkelin ja muutakin faktaa netistä etsiskelin asian tiimoilta. Mitään pahaa sanottavaa ei ole mutta niin kauan kun sitä ei halvalla mistään saa tai itse en osaa sitä valmistaa (jeje) niin tuskin tulee koskettua.

Kertokaa lisää tri Tolosesta :) ? Vakuuttavasti hää ainekin kirjottelee ja lähdeviittaukset aina kohdallaan, mitä nyt vuosien varrella tullu luettua kaikennäköstä. (en nyt aivan turhaks sitä äijää teilais kuitenkaan)

Perkule, pakko koittaa..
Toivottavasti ei ole kallista.
Onko joku ostanut jo ja koittanut?

Heh, jatkuvasti keksitään lisää näitä "ihmejuttuja", jotka mullistaa kaiken. Sitten ne yleensä unohdetaan 2 v. kuluttua suosiolla muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Originally posted by strike

Kertokaa lisää tri Tolosesta :) ? Vakuuttavasti hää ainekin kirjottelee ja lähdeviittaukset aina kohdallaan, mitä nyt vuosien varrella tullu luettua kaikennäköstä. (en nyt aivan turhaks sitä äijää teilais kuitenkaan)

Minulla on sen verran kokemusta, että olen parikertaa s-postannut hänelle kysymyksen liittyen hänen kirjoittamiinsa artikkeleihin.
Vastaukset olivat kuin ammattipoliitiikon.
Eli vastauksissa ei ollut yhtään kysymykseen liittyvää asiaa, vain lyhyt epämääräinen kommentti.
Aivan kuin Tolosen artikkelien kirjoittaja ja vastaukset minulle antanut henkilö olisivat eri planeetoilta. :0:

Onkos kukaan muu postannut kysymyksiä Toloselle ???
Kokemukset tästä ???

tässä kommenttia ainakin osasta karnosiini tutkimuksista...

Mikä on karnosiini ja auttaako se reumatulehdukseen? Carnosin-valmistetta myydään luontaistuotteena.

Vastaus, Jukka Martio, dosentti, reumatologi:
Karnosiini näyttää uudelta yritykseltä saada nk. antioksidanteille tilaa markkinoilla. Suurin osa sitä koskevista tutkimusta vaikuttaa markkinointiin tähtääviltä. Tavanomaiseen tapaan karnosiinin luvataan vaikuttavan hyvin moniin vaivoihin ja sairauksiin. Reumatauteihin liittyvät tutkimukset eivät kestä arvostelua, joten mitään osoitusta tehosta reumaattisissa sairauksissa ei ole.

Sain karnosiinia kaverilta kun tällä meni vatsa sekasin - ei voinut syödä. Vetelen ton paketin nyt sitten kun kerran tuossa on. Kaksi päivää on mennyt enkä ole huomannut mitään ihmeellistä. Ei menny mulla vatta sekasin.

Tää ketodietti yhdistettynä tohon valtavaan pillerivuoreen (multivita, c-vitsku, valkosipulipuriste, magnessium jne.) ja jauhoihin (tauriini, l-karnitiini, protskut jne.) ei välttämättä anna parasta mahdollista vertailukohtaa. Eli vaikka toi toimisikin niin en tietäis mikä noista syömistäni aineista on se todellinen hyödyn lähde...

Itse olen käyttänyt karnosiinia joku 3 viikkoa ja voin sanoa, että millään lenkillä ei ole enää puskenut maitohappoja jalkoihin. 400mg tabletin olen päivittäin ottanut.. En sitten tiedä auttaako toi oikeasti, mutta omasta mielestä toi auttaa ainakin maitohappoihin ja salillakin lihaksiin ei tule maitohappoja vaikka kuinka pumppaa. Ennemmin väsyy kuin tulee hapot :P Niin ja nuo on ton Tolosen tabuja jotka ostin Ikivireästä, makso joku 20-30e 60kpl ja 400mg tabut.

Tri. Tolosen tuotteet ovat omien kokemusteni mukaan erittäin toimivia.
Ei pidä kuitenkaan odottaa ihmeitä..

Lähinnä Nivelaminia olen kokeillut ja se kyllä auttaa erittäin hyvin nivelkipuihin ja se on ollut markkinoilla kai jo 6 vuotta ja on suomen ostetuin luontaistuote nivelvaivoihin (Tolosen mukaan).

Eli ei Tolonen ole omien kokemuksten mukaan mitään sukua JrFitnesille. Ei kannata liian skeptinen kuitenkaan olla. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom