Karkkia määrällisesti?

Kyllä nyt vähän tuntuu siltä, että vilperi maalailee piruja seinille. Herranjumala nyt sentään, kyllä kuka tahansa voi vetää 200 grammaa karkkia viikossa ilman että tarvitsee mitään ihmeempiä haittavaikutuksia pelätä. Nyt vähän jotain suhteellisuudentajua noihin juttuihin :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielettömän hyvii vastauksii, kiitos niistä ! Kertookaa ihmees viel lisää jos tulee jotain. =) eipä kyl tee mieli karkkia syödä nytten! Vois kokeil aluks kyl sitä, että ei itse ostaa karkkia ollenkaan, ottaa jos joku jossain tarjoaa yms.
Turhiahan ne karkit loppu peleissä ovat, helposti olin puolisen vuottakin syömättä.

Eijei kun tuo on se "jätän pois"-asenne! Siirry parempaan niin ne epäterveelliset jää itsestään pois! =)

Jos viikot elää suht siististi, niin miksei sitä voisi vetää viikonloppuisin mässyä? Ei tuo näy missään eikä se nyt ainakaan pahaa tee missään muodossa. Liika nipotus saa vaan pään sekoamaan. Odotan jo kisadieetin loppua ja sitä, että saa vetää irttareita, pizzaa ja poppareita viikonloppuisin. Ei elämä ole niin vakavaa :D

Jos viikot elää suht siististi, niin miksei sitä voisi vetää viikonloppuisin mässyä? Ei tuo näy missään eikä se nyt ainakaan pahaa tee missään muodossa. Liika nipotus saa vaan pään sekoamaan. Odotan jo kisadieetin loppua ja sitä, että saa vetää irttareita, pizzaa ja poppareita viikonloppuisin. Ei elämä ole niin vakavaa :D

+1 :thumbs:

Mä en saa minkäänlaisia kiksejä enään karkeista, lähinnä siks koska oon ollu jo kauan ilman... Karkkeihin (sokeriin?) jää meinaan koukkuun..

Pizzat, kebut, hampurilas ateriat taas :kuola:

Mä en saa minkäänlaisia kiksejä enään karkeista, lähinnä siks koska oon ollu jo kauan ilman... Karkkeihin (sokeriin?) jää meinaan koukkuun..

Sama juttu. Ite vedin joskus pari vuotta sitten joka perjantai jonkun normikokoisen karkkipussin tai suklaalevyn (200-300g) kouluviikon loppumisen kunniaksi, mutta sitten aloitin siistimään ruokavaliosta ylimääräisen turhan pois ja korvasin sen normiruualla, niin karkitkin jäi siinä sivussa pois. Oon viimeks syönyt karkkeja muistaakseni jouluna muutaman ja sitä ennen ehkä pari vuotta sitten. Nyt oon ollu vuoden intissä enkä oo kertaakaan ostanut sotkusta tai mistään kaupasta karkkia tai sipsejä tms. herkkuja. Munkkikahvit saattaa joskus kyllä mennä. :)

Mulla sama homma. Karkkia/sipsejä en ikinä ite ostaisi, syön jos tarjotaan. Mitkään pullat, munkit, kakut, keksit, jätski yms. makea paska ei oo ikinä oikeen uponnut. Mutta juuri kaikki rasvainen ruoka maistuu pirun hyvältä. Karjalanpiirakat munavoilla ymmm... :kuola:

Edit. Tumma suklaa kyllä menee.

Itse olen täysin koukussa. Syön aikalailla päivittäin karkkia, pullaa, sipsiä tai suklaata. Mutta en kuitenkaan syö mitään isoja määriä per päivä. Vastapainoks on tietty rutkasti liikuntaa. Eihän se silti mitään terveellistä ole. Tuohon vielä kunno ryyppäjäiset päälle 1-2x kuukaudessa ni ei tässä ainakaan laihtumaan pääse. On ne karkit vaa hyviä, ei siinä muuta selitystä oo. Välillä pää hajoo ku ei saa karkkia :P

100kg on sellane peruspaino mulla. Rasva% on n. 23, viime mittaus noin 1kk sitten. Mut mä tykkään olla tällanen vähä pyöreähkö, kun sitä lihastakin on kuitenkin sopivasti.

Eikait ne karkit, sipsit ym herkut tee sen enempää hallaa punttaajalle, kuin kenellekkään muullekkaan? Kunhan syö tarvittavat ravintoaineet päivässä niin mielestäni siihen päälle voi syödä niitä herkkuja, mikäli liikakilot ei haittaa ja bulkillahan ei haittaa :D

Eikait ne karkit, sipsit ym herkut tee sen enempää hallaa punttaajalle, kuin kenellekkään muullekkaan? Kunhan syö tarvittavat ravintoaineet päivässä niin mielestäni siihen päälle voi syödä niitä herkkuja, mikäli liikakilot ei haittaa ja bulkillahan ei haittaa :D

Runsas karkin mättäminen vaan yleensä tuppaa pitämään nälkää hyvin kurissa.. Roskaruoan syöminen bulkilla taas on IMO ihan ok, JOS muu syöminen on kondiksessa..

Elimistö kun ei tota sokeria oikeastaan tarvitse mihinkään, eikä siitä mitään hyötyäkään ole (terveille ihmisillä)..

Syksyllä tulee 3 vuotta täyteen ilman karkkia ja suklaata. Enkä näillä näkymin niitä meinaa enään syödä..
Sipsejä syön silloin tällöin, vielä kun niistä pääsisi eroon niin olisi asiat hyvin.

Saaks noita mulpereita ihan normikaupasta? Aika hunajainen hinta näytti ainaki olevan (8e 200g pussi)

Ainakin ruohonjuuressa niitä on sekä joissakin luontaistuotekaupassa. Varmaan säästä&punnitse vois löytyä myös. Muista en tiedä. Onhan se kallista mutta ajattele miten kalliiksi tulee hampaiden paikkaaminen ja lisää siihen kemikaalinamujen hinta. ;p

Mutta toi oli vain esimerkki, on noita halvempiakin hedelmiä/marjoja. =)

Malto oli loppunu enkä huomannu vasta kun tein palkkaria ennen treenei, kävin sit ostaa proden kyytipojaksi 155g aarrearkkupussin. Karkkeja en ole syönyt varmaan kahteen vuoteen puhumattakaan sipseistä. Sen sijaan snägärisafka:kuola:

Tumma suklaa on itseasiassa suht terveellistä jahka se on oikeasti sitä raakaa tummaa suklaata eikä valkaistussa sokerissa uitettua kofeiinia lisäaineilla. :D

lidl81.jpg

Tommosta ostin Lidlistä. Onkohan tuo nyt sitten terveellistä (pieninä määrinä) vai onko se juuri tuota tyypin 2 tummaa suklaata? Ainakin maultaan se on tumminta ja "vähiten makeaa suklaata" mihin olen törmännyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom