Kari Pötrönen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -jape-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kisoihin

Joskus aikoinaan Nummisto & Suonenvirta eivät huolineet Pötröstä kisoihinsa, sillä kaksikon mukaan lajilta kuulemma veisi uskottavuuden, mikäli "pienempikin" mies siinä pärjäisi.:whip:

Toisaalta Nummisto pyysi Suomen vahvinmies-kisassa aikanaan Pötrösen katsomosta mukaan kisaan kun eräs toinen kilpailija oli loukkaantunut.Näin aikanaan olen kuullut tapahtuneen.

Toisaalta Nummisto pyysi Suomen vahvinmies-kisassa aikanaan Pötrösen katsomosta mukaan kisaan kun eräs toinen kilpailija oli loukkaantunut.Näin aikanaan olen kuullut tapahtuneen.

Niin tosiaan taisi käydä mutta sen jälkeen se yksi kutsu enää taisi tullakin. Tai tuliko katsomosta ja pokkasi pronssia. Pötrönen oli silloin vielä juniori-iässä.

Tuo nyrkistä puristusjuttu jonka laiton...niin no itse en sitä nähnyt, mutta velipoika oli ollut n.1-2m päässä tapahtumasta.

Joten minä ainakin uskon, uskositte tekin kun näkisitte sen "uhrin", hahaha. Pötröstä lainatakseni "läskiä ei voi jännittää"

Itse en epäile tuota nyrkkihommelia pätkääkään. Jos siinä vielä tilanteessa sattu joku sormi vastustajalta jäämään huonoon paikkaan, vahva äijjä tulee ja puristaa, niin nopea kuolema korjaa heikot pois. Pyytäkää joskus jotain kunnon maastavetäjää puristelemaan niin tiedätte tunteen =)

2009-2010 Pötrönen oli vielä ainaki yliluutnanttina Parolannummella IT:ssa.

Olin tuolloin kuskina "mosien" leirillä, mistä jäänyt mieleen:
En muista oliko iltapala vai mikä ruokailu kyseessä mutta ruokana oli folioon käärittyjä kerrosvoileipiä. Leivät oli tarkaan laskettu ja näin eräs luutnantti valvoi muonan jakamista. Pötrönen käveli muonituspisteelle ja otti 2 leipää, jolloin luutnantti rupes vinkuun, että jos otat kaks leipää niin joku jää ilman. Pötrönen totes "Tää on sitte sun leipä" ja jäi itekki valvoo, että kaikki(paitsi luutnantti) sai leivän. :D Luutnantti kiehu raivosta mutta ei uskaltanu sanaakaa sanoo takas. Episodin jälkeen mosatki jonotti ruokaa ilmasuojas KorPossa ==> paska valuu alaspäin. Vaikka Pötrönen vähän "nakersi" luutnantin auktoriteettia niin kyseinen luutnantti oli täysi kyrpä ja ansaitsi sen.

Mitä Pötröstä yksikön salilla näin niin täytyy kyllä sanoo, että oli saatanan vahva.

Suositut

Back
Ylös Bottom