"Karate Kid" (filmipätkä)

torni2002 sanoi:
Mistä johtuu että tähän ketjuun on tullut niin monta "No joo, mutta kyllähän minä satakiloinen mies hakkaisin tuon kersan jauhelihaksi."-vastausta?
Koska satakilonen mies hakkais sen ;)

100 kiloinen Pakkislainen tulee ja nostaa kätensä ilmaan ottaakseen kersasta kiinni niin kersa on jo vetässy munille pari kovaa iskua. Kyllä siitä itku tulee, oli sitten vaikka ronnien kokoluokkaa.

Hienosti osas kyllä keppia heiluttaa.

Älkää nyt olko tollasia tussuja :D Nyt ei oo kyseessä oma tai naapurin kersa jonka temppua pitää kehua ettei se pahota mieltänsä. Mut for real, mä pidän tota kepinheiluttelua yhtä hyvänä taitona ku nenänkaivamista kielellä. Vain harvat osaa noita temppuja.

;)

Mulle ei ainakaan tommonen pojanrääpäle tulis hyppiin silmille! On se perkuleen varma! Antaisin selkään oiken kunnolla. :curs:

;)

Voihan tuo olla kymmenen vuoden päästä kova sälli.
Jos viittii treenata eikä sorru jennkiläiseen kaikki-mulle-heti-tänne-nyt mentaliteettiin.

Luvattoman kevyeltä tuo köppi kyllä näytti...

Vähemmän ääntä, enemmän ikää, tukevammat seisonnat ja kovaa harjoittelua niin saattaa hyvä tullakin. Tuossahan ei esitetty toimivaa tekniikkaa, vaan kepin pyörittely oli näytöksessä/kilpailussa itsetarkoituksellista. Hyvää harjoittelua se silti on, sillä asiat kannattaa harjoitella vaikeamman kautta. Tässä pätee sama kuin potkuissakin, eli kannattaa harjoitella potkuja myös korkeina vaikka tarkoitus olisikin soveltaa niitä matalalle. Muksut ovat hauskoja, hassu pätkä :)

Meiksi nähny ton runkun ennenki ja vihaan sitä vaikken tunnekkaa. Syystä että se on vaa tarpeeks ärsyttävän näköin.

Ihan vitun kunnioitettava suoritus nappulalta sanon minä. En ainakaan ite pystyis lähellekkään tohon suoritukseen niin sillon on meikäläisen ihan turha lähtee kritisoimaankaan.

Toi ukkelihan mahtuis joka kodin keittiön monitoimilaitteeseen. Antais siellä muovikannun sisällä pienen näytöksen ja vispais kaskummaa ohimennen rotskupirdelön. Jippijaijei!

Back
Ylös Bottom