Kapinaa tv-lupamaksua vastaan, OSALLISTU !!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joopa joo, YLE tuottaa tappiota joka vuos muutaman miljoona euroa, kyllä mun mielestä tarttis tehdä jotain muutakin kuin alkaa nostamaan tv-lupamaksua. Helppohan se on tietysti repiä tällä tavalla rahaa. :rolleyes:

Meikän tulee tosi harvoin edes katsottua ylen kanavia.. Ainoastaan noita mainosrahalla tuettuja MTV3 ja Nelosta, mutta toisaalta ylen lähetysverkkoo nekin käyttää. Sen ylläpito maksaa. Yle joutuu nyt ylläpitämään analogista sekä digitaalista...
Mutta siltä en maksa tv-lupaa... Ei sille tarkastajalle tarvii avata ovee ennen kuin sillä on "etsintälupa".

Eli toi tekee yli 10% kuukauden käteen jäävistä tuloista meikäläisellä opiskellessa. Ei tuu kauppoja eikä ole tullut tähän mennessäkään.

Joo ei makseta TV-lupamaksuja, YLE vain riistää kansalaista.
Ei muuten makseta bussi- ja junalipuistakaan, YTV vaan riistää kansalaista.
Joku voisi sanoa, että julkinen liikenne ja TV ovat kansalaisoikeuksia, mistä ei pidä maksaa.
No perkele, noustaan seuraavaksi kapinaan sähkö- ja puhelinmaksuja vastaan!!! Entäs vesi? Jätehuolto?

Tekisittekö itse työtä minimipalkalla tai jopa ilmaiseksi, jotta joku kansalaisaktivisti saisi ilmaiseksi TV:n, sähkön, veden ja bussiliput?

Originally posted by Tomi
Jiisös kraist. TV-lupatarkastaja EI SAA kotietsintälupaa, vaikka "olisikin vanha poliisi" tms.

Olet väärässä. Ensin tulee flashbangi postiluukun kautta ja samassa SWAT rynnäköi parvekkeen kautta.

Originally posted by frd
mutta toisaalta ylen lähetysverkkoo nekin käyttää. Sen ylläpito maksaa. Yle joutuu nyt ylläpitämään analogista sekä digitaalista...
Ylellä ei ole lähetysverkkoa, sen omistaa Digita, jonka omistaa joku ranskalainen instanssi.

Originally posted by Mixu
Ei muuten makseta bussi- ja junalipuistakaan, YTV vaan riistää kansalaista.
Joku voisi sanoa, että julkinen liikenne ja TV ovat kansalaisoikeuksia, mistä ei pidä maksaa.
No perkele, noustaan seuraavaksi kapinaan sähkö- ja puhelinmaksuja vastaan!!
Bussi- ja junalipuista maksetaan silloin kun niillä matkustetaan. Sähköstä ja puheluista maksetaan sen mukaan mitä niitä käytetään. Todella huonoja vertauksia. Jos ei kerta kaikkiaan katso YLE:n kanavia, miksi tukea moista kommunismin jäänne -organisaatiota.

Itselläni on Canal lautasantenni ja sen kautta ei edes näe ylen kanavia. Antennia ei ole lainkaan.

Mitään en ole menettänyt ilman noita kanavia.

Siksipä en maksua maksakkaan :david:

Itse olen maksellut kuuliaisesti tuota TV-lupamaksua 3kk:n maksuvälillä. Nyt kesäksi kuitenkin olen lähdössä toiseen kaupunkiin töihin, joten en ole täällä kämpässä katselemassa myöskään telkkariani. Soittelin TV-maksuhallintoon ja sain kuin sainkin katkaistua tuon maksun elokuuhun asti, josta se taas jatkuu automaattisesti. Elikkä voin repiä tuon viimeisimmän laskun ja säästän 42,05e. Ei noistakaan kannata ainakaan turhaan maksaa, ja saattaisipa tuo toimia vaikka sitä telkkaria olisi täällä katselemassakin ;)

Originally posted by TheSami
Itselläni on Canal lautasantenni ja sen kautta ei edes näe ylen kanavia. Antennia ei ole lainkaan.

Mitään en ole menettänyt ilman noita kanavia.

Siksipä en maksua maksakkaan :david:
Sakot tulee silti jos päästät tarkastajan sisälle.

Originally posted by Tomi
Sakot tulee silti jos päästät tarkastajan sisälle.

Parille tyypille kävi juuri noin, tajusivat sentään sanoa juuri hankkinensa tv:n. Epärehelliset paskiaiset :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom