Kansainväliset naisten fitness- ja bodyuutiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt täydelliset tulokset sekä kuvat lajiteltuna NPC Contra Costa kisasta Hardfitness.comissa. Taso nyt ei mitenkään huimaava, mutta kivaa katseltavaa iaf.

Figuren Over All voittaja Christine Burton

DSC_0735.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:hyper: VALENTINA CHEPIGA tulee takas :hyper:

BB.comista lainattua:

"One of the biggest stories of the weekend was IFBB pro and former Ms. Olympia, Valentina Chepiga formally announcing her comeback. Chepiga still has a phenomenal physique and promises to bring the needed femininity back to women’s bodybuilding. Now residing in Anchorage, Valentina was on-hand to perform her acclaimed posing routine to All That Jazz. Her rendition has to be seen to be believed."

Mitä mie tekisin ilman palstan naiskehonrakennusvastaavaa Annieta? Oot kyllä lahja pakkikselle, kun jaksat etsiä ja jakaa informaatiota meidän muitten kesken!

Kiitos, muru :love:

Jen Hendershottin kisa-asujen naulaan heittämisestä on kuulunut huhuja sieltä sun täältä. Mailiboksiin kolahti viime yönä PhatCamp-listalla oleville maili, jonka lopussa (kaiken PhatCamp-asian lisäksi) Jen kirjoitti näin:

"Third, I know there are rumors and articles circulating about my retirement. There have many changes and I will just say "Don't count me out just yet" and Stay tuned. Your favorite Fitness Diva may be back for more."

Eli ei kannata vielä murehtia, toivotaan että Jen viihdyttää meitä edelleen kekseliäillä vapareillaan. :)

Mitä mie tekisin ilman palstan naiskehonrakennusvastaavaa Annieta? Oot kyllä lahja pakkikselle, kun jaksat etsiä ja jakaa informaatiota meidän muitten kesken!
Kiitos, muru :love:

Voi Iyari, kiitos lämmittävistä sanoista:haart: Välistä mun kyllä tuntuu, ettei ketään jaksa kiinnostaa mun jutut jostain guate malan piirikunnallisen figurekisan one piece kierroksen kilpailija numero 14 uikkarin alaosan takasaumauksesta:D Mutta ihanaa, että mun höpinät ei mene ihan harakoille, vaan on Jarska linjoilla:thumbs:

Faidra sanoi:
Eli ei kannata vielä murehtia, toivotaan että Jen viihdyttää meitä edelleen kekseliäillä vapareillaan

Mielenkiintoista tuossa on se, että Jen ITSE ilmoitti tuosta asiasta sillon suorassa web castissa. Mutta mikäli Jen jatkaa, niin parempi niin!! :hyper: Noita fitness pro tyttöjä kyllä on niin harvassa, toivoisi niitäkin tulevan samaa tahtia lisää kuin figure ammattilaisia, ettei laji vaan hiivu ihan kokonaan..

Mie aloin fanittaan niin täysillä tuota Huong Arcinasia, ettei tosikaan. Löysin tällaisen mielenkiintoisen saitin, Asian Fitness Blog, niin pysyy kartalla. Tässä linkki.

huong_1_resize.jpg

Ja näitä Aasian tyttöjä alkaa tunkemaan ihan koville sijoituksille. Akane Nigro Contra Costassa toinen, ja tuo Huong Arcinas.. Olenko vielä siitä maininnut?! :hyper: Siis niin mun suosikki. Emerald cupissa figure A:n kolmas, Junior Usaseissa irtosi malleva voitto niin ikään figure A:ssa. Ja onhan toki PRO puolella Christine Wan, joka oli Figure Internationalissa yhdeksäs. Uskomattomia tyttöjä:thumbs:

ja vielä kerran pojat.. Huong:hyper: oi oi oi oi ..

DSC_1348_KMWGTGGFPG.JPG

EM kisoihin lähtevät tsekki tytöt Jitka Pepezova ja Renata Tichackova pistivät yhteisreeniä, ja ronnie.cz oli paikalla ikuistamassa tätä tilaisuutta. Kuvat ovat nyt nähtävillä täällä.

FAIDRA huomio huomio! Onko sulla haisua, mitkä on Misty Greenin kisapoliittiset suunnitelmat? Kattelin tossa 2005 kisakuvia, ja tykästyin kovasti Mistyyn. Näköjään tytteli kirjottelee kovasti Hardfitnesissä, niin ajattelin, josko sulla olis jotain tietoa ...?

Selvitinkin itse Mistyn suunnitelmat, taitaa tyttö olla lähdössä Jr Nationalsseihin, ja syksyllä jopa harkinnassa MM-kisat! Wau:hyper:

Ryminällä FBB:n ammattilaiskentälle tullut Heather Policky jyräytti sitten naimisiin, söpöö:haart:

IMG_9604.jpg

Norjan IFBB Figure Pro Pia Marlen Johnsen käväisi studiossa, ja tässä hieman matskua siitä.. Pialla ilmeisesti kisailua suunnitelmissa kesälle, ei vielä vaan ole niistä infoillut. Ehkä new york pro yhdessä maan naisen Monica Saurin kanssa..?

attachment.php

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom