Kannattaako hankkia työturvakortti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Marchi-
  • Aloitettu Aloitettu
Suoranaista tarvetta ei ole, mutta ainahan sitä kaikki suosittelevat. Itse se pitäisi kustantaa ja hintahan on se reilu 100€.
Onko sille niin paljon tarvetta, että se kannattaisi hommata vaikka tulevia kesätöitä ajatellen?
Muuten en ole rakennusalalle tjsp. suuntautumassa ja suoranaista työpaikkaa ei ole enää näköpiirissä, mihin korttia tarviaisi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Esimerkiksi paperiteollisuuden puolella tuo on lähes välttämätön, myös silloin jos olet tehtaan alueella työskentelevän alihankkijan leivissä. Muuten pienemmät yritykset/tehtaat ei sitä yleensä vaadi. Jotkut yritykset tekevät myös niin, että kesätöiden alkaessa on tulityö -ja työturvallisuskorttikoulutukset(ompas yhdyssana, btw.). Itselläni on nuo kortit koulun järkkäämien kurssien puolesta(oma kustannus n. 10e/kurssi).

meillä käytiin toi amiksessa..saattaa sitä joissakin töissä tarvita ainakin raksoilla yms :) SUOSITTELEN :)

Sain omani duunin puolesta. Kyllähän tuota vaaditaan melkis kaikissa vähän isommissa firmoissa, joissa nyt yleensäkin tehdään duunia, jossa voi sattua vaaratilanteita.

Suoranaista tarvetta ei ole, mutta ainahan sitä kaikki suosittelevat. Itse se pitäisi kustantaa ja hintahan on se reilu 100€.
Onko sille niin paljon tarvetta, että se kannattaisi hommata vaikka tulevia kesätöitä ajatellen?
Muuten en ole rakennusalalle tjsp. suuntautumassa ja suoranaista työpaikkaa ei ole enää näköpiirissä, mihin korttia tarviaisi.

En ole, ikinä kuullu että joutuis ite ton maksaa! Aina, työnantaja.

Eiköhän sen ehdi suorittaa sitten kun tervetta sille esiintyy. Turhapa sitä itse on maksaa ilaman tarvetta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom