Kamppailuvideot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämmösen tein - eka video ever eli saa dissata
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En tiedä onko joku jo postannut aina niin viihdyttävän Shlemenkon tuoreen matsin...
Eikä siinä vielä kaikki!! Katsokaas kuka kampee kehään matsin jälkeen!

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vaparia tuli seurailtua jo -90 luvulla ja Taktarov oli ehdottomasti yksi suosikeista siihen aikaan. Oon 90% varma että näin Taktarovin muutama vuosi takaperin
Oulun Edenissä, tätä väittämää tukee pihalla ollut Venäjän kilpinen panssaroitu Mercedes maasturi.
 
Nick " Notorious " Newell

Täst kaverist oli juttua InsideMmmassa. Vaikuttaa aika osaavalta ja on menossa Bellatorin ilmeisesti. Jännää tässä on se, että Newellilla on vain yksi kokonainen käsi...... Respect!



 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En tiennyt mihin laittaa, niin pistin tänne...
Nyt V***U oikeesti! 8)
Pitäskö senseille perustaa oma ketju kun tunkee itseään joka paikkaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En tiennyt mihin laittaa, niin pistin tänne...
Nyt V***U oikeesti! 8)
Pitäskö senseille perustaa oma ketju kun tunkee itseään joka paikkaan.



Seagalista tulee aina jotakin uutta esille esimerkiksi tuossakin videossa kertoi että isänsä on puhdas Venäläinen ja isovanhemmatkin osittain
Venäläisia. Taisi kertoa vielä että Putin kutsunut Seagalin kyläilylle:) Jostain syystä luulen että Steven saattaa myös nautiskella Venäläisista naisista.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
1.gif


HW GOAT pikkase niputtaa jengiä
 
Postasin tämän jo tuonne treenivideopuolelle, mutta pistetään tännekin, kun seuraajakunta on varmaan vähän eri.

Hieman pätkää Kickboxing Teamin potkunyrkkeilijöiden kuntopiiristä. Ensin kokonaisvideo, ja sitten osa liikkeistä lähempää kuvattuina. Itse siis olen kuvaajana ja huutelen ajat.











 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[video=youtube_share;W8T1cnQ7K6I]http://youtu.be/W8T1cnQ7K6I[/video]
Gracie veljekset avaa Ronda Rouseyn Juji-tekniikoita ja antaa tuleville vastuksille vinkkiä puolustamiseen. Kannattaa katson 4:50-13:10, muu video on erinäistä promo shittiä.
 
Back
Ylös Bottom