Kamppailuvideot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Leonardo Vieira on niin kova jätkä, että pitää paiskata pari videota aiheesta. Luvassa vauhdikasta ja teknistä puku- ja lycrapainia.

Leo vs. Rany Yahra - Voi sitä liikkeen sulavuutta ja vauhdin määrää, kun nämä kaksi brassia ottaa yhteen.

Leo vs. Fukuzumi Shinzuke - Leozinho ownaa japskin komeasti. Selkäänmeno on rautaa.

Leo vs. Renato Verissimo - Leo pukupainii UFC:stäkin tutun "Charuton" kumoon. Pirun hienoa settiä jälleen Leolta.
 
Pitää kokeilla tota puremista jossan kisoissa, heh! Mutta aika luonnollisesti tuli toi guardi nalleilta kyllä, aika hauska :P

Ja toi Leozinho kyllä vetää niin helvetin nättiä settiä että oksat pois... kyllä se on kaunista ku joku vaan osaa!
 
Kevin Randleman on monella tapaa aika "mieletön" kaveri. Tässä hänen mietteitään ennen Shogun matsia:

http://www.sherdog.com/videos/videos.asp?v_id=931

Ei jumala mikä pelle! Ajattelin tossa alussa että vaikuttaa ihan fiksulta kaverilta, mikä hämmästytti koska olin muodostanu sen mielikuvan että ois ihan samanlainen ku noi muuta Roid Factoryn miehet! No, kyllähän se siinä lopussa todistikin että en mä väärässä ollutkaan :david: :jahas:
 
Laskuvarjojääkärikoulun käynyt kolleegani ihmetteli, että mitäs ihmeellistä tossa nyt. Noinhan he aina utissa tekivät :D

Hahaha, joo :rock: :D

Ei perkele, kyllä teki pahaa kattoa... mutta mun oli pakko kattoa jos joku satutti ittensä... Ja kyllä se vika kaveri näyttä aika poissaolevalta! Jalassa vitunmoinen haava (oli varmaan aika monta, mutta ei siitä kuvakulmasta oikeen nähny) siitä lasista ja laskeutu jostaan 10m kyljelleen/olkapäälleen... :eek: Ei tosin ehkä ollu ihan lajivideo... tai on, kyllähän se oli joku "laji", mutta en mä nyt tajua miten susta tulee kova jätkä ku sä tuut pää edellä kymmenestä metristä alas :rolleyes: Katoin yhden toisen videon missä kaverit hakkas toisiaan kepeillä joka paikkaan! Siis kunnon bambu keppit, täysii päähän 20krt ja tökkivät toisiaan rintaan ja vatsaan toistuvasti jne... Ei kyllä vaikuttanu ihan selväjärkiseltä hommalta! :david: :david: :david:
 
Back
Ylös Bottom