Kamppailuvideot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan rohkea poika. Uskaltaa pimeästä yleisön seasta huudella. En usko että monikaan ihminen maapallolla uskaltaisi Fedorille vittuilla päin naamaa.
Muutenkin kamppailulajeissa tai oikeastaan missään urheilulajissa tahansa on aivan :david: huudella katsomosta jos ei itse osallistu. Reilu kannustus kaikille osallistujille on urheiluhenkeä parhaimmillaan :thumbs:

Ettei mene aivan offtopiciksi : Fedori treenailee kotikulmilla
 
Onhan rohkea poika. Uskaltaa pimeästä yleisön seasta huudella. En usko että monikaan ihminen maapallolla uskaltaisi Fedorille vittuilla päin naamaa.

Oli kyllä ihme keke... Jos sillä oli jotain henkilökohtaista...:jahas:

Mut joo...Harvempi jäbä sille menis huutelemaan... JOS sattuu tietämään... Ihmeellisintähä tässä on se, että miekkonen näyttää aivan naapurin Erkiltä, joten luulen, että muutama on ajan saatossa saattanut "erehtyä"... :)
 
Mike Zambidis rulettaa :rock:

zambo_KO_Goran_2.gif


Zambo_KO_Spratt.gif


kid%20vs.%20zambo.gif


Zambo_Kojiro_knockdown%231_2.gif


zambo_KO_Kojiro.gif


zambo_headhunter_knee_3.gif


zambo_headhunter_KO_flying%20knee.gif
 
Thai Shin Mun Kungfusta

Joo, tossakun oli tuota puhetta kyseisestä lajista, niin mun on kyllä pakko tähän väliin sanoo, että mun mielestä kyseinen kungfu-suuntaus on todella kaukana realistisesta ja toimivasta kamppailulajista. Aivan liian paljon liikesarjoja esim. kepillä ja miekalla, joita ei tosielämässä tarvita. Sen lisäksi selkeästi suurin osa treeniajasta tuntuu menevän itsensä kovettamiseen esim. kepillä takoen.

Taitavuus on tietenkin aina yksilöstä kiinni, mutta mielestäni maailmassa on hirveän paljon kamppailulajeja, joissa ei opi realistista itsepuolustusta. On asetekniikkaa ja korkeita ja näyttäviä potkuja, jotka ovat hankalia ja epäkäytännöllisiä.

Väittäisin, että kuntoa kohottavia ja realistisen tehokkaita kamppailulajeja ovat esim. judo, paini, nyrkkeily, potkunyrkkeily/thaiboxing, vapaaottelu/vapaapaini sekä esim. hokutoryu jujutsu.

Näin se vaan on!
 
Upea Pride - tribuutti filecabi.net osoitteesta:

http://www.filecabi.net/video/pride-fear.html

Ei niinkään glorifioi, vaan näyttä laajin sellaisena kuin se on; raaka ja vaativa.
Taustamusiikki sopii loistavasti. Kommentteja? :rock:

ps. ei kai oo wanha, en ainakaan huomannu aiempaa postia tästä


On kyllä paras hailaitti,piti oikeen biisikin vartavasten hakee kun oli niin loistava!!:rock:
 
Back
Ylös Bottom