Kamppailuvideot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viileä jamppa :rock:

http://video.google.nl/videoplay?docid=776404084357309450&q=romales+vs+boxer

Toivottavasti tätä ei täällä ole ollut jo aikasemmin

Mä olin todistamassa melkeen identtistä tapahtumaa sunnuntaina Chathamin keskustassa keskellä kirkasta päivää. Pari intialaista tai mitä lie kundi rupes jotaan mun käsittääkseni huutelemaan ja hiplaamaan yhtä muijaa. Sen mies tuli siihen 2v skidi olkapäillä, ja tää kaveri oli muuten iso, joku 195cm ja 110kg, tatskoja joka paikassa jne (ei todellakaan näyttäny kiltiltä mieheltä). Ja sitte yks näitä intialaisista huitas sitä kundii poskelle. Kaveri pisti pojan olkapäiltä maahan ja vittu mikä mylly siinä synty keskuskadulla! :eek: 1 vs 2 tilanne... meikä katteli vaan vierestä ku ne pakistanilaiset sai kyytiä n. 100 muun tyypin kanssa. Ihan käsittämätön tilanne :eek:
 

Ihan näppärä video ja hyvin moni kaveri vetikin. Toki siinä näky monen karate tausta aika läpi kun pompittiin aika paljon eikä kumminskaan tainnu ku pari shoottia lähteä ja sitte esim. se yks kaveri jäi melkeen ilmatteeks jujiin ku ei heittäny kuperkeikkaa vaikka toisella oli vaan käsi kiinni. Mutta en mä edes tienny että tommosta karatea on vedetty vuodesta 1981... Ois uskonu et karatekat on ruvennu vääntämään MMAta joskus 90-luvun lopulla ku sen suosio kasvo.
 
Toi oli musta oikeesti aika hauskan näköstä! Täytyy kokeillta tota yhtä kikka kolmosta ku se kundi veti pystypainissa kaverin kumoon menemällä kainalon alta :D :hyper:
 
Back
Ylös Bottom