Kamppailuosion jaottelu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tosta aktiivisuudesta. Tämä alue on viestimääriltään aktviivisempi mitä bodylajien keskustelut vastaavasti kilpailijoiden ja kilpailujen osalta. Vaparikeskustelu on siis Pakkotoistolla suurempaa mitä kehonrakennuskisoista tai kisaajista keskusteleminen.

Avatkaapa Kilpailijat osio ja sitten perään Kilpailut ja bodyjuorut, voiko oikeasti selkeempää jakoa olla.

Kuten sanoin, niin en lainkaan seuraa niitä keskusteluita niin en osaa sanoa kuinka aktiivisia ne ovat. :)
Jako on varmasti selkeä sitä en takoittanut lainkaan. Puhuin lähinnä omasta mieltymyksestäni ja minun selauskokemuksestani. Mä oon lasika ja haluan sen kaiken infon samalla sivulla. Se on mulle helpompaa.
Se mikä on oikeasti selkeämpää tai järkevämpää, niin sheän on aivan toinen asia. Mä kun en ole selkeä enkä järkevä. ;)

Se on tietysti aika huolestuttavaa että kamppailulajipalstalla ei ole pääaiheena kamppailulajien treenaaminen...

Mutta se on ihan totta että treenikeskusteluja on vähän. Toisaalta siihen osittain vaikuttaa nimenomaan se että aiheet painuvat nopeasti jonnekin sivulle 14 kun päälle tulee uusia UFC-ketjuja. Aihealue jossa ne olisivat pääosassa nähdäkseni nimenomaan lisäisi kiinnostusta aiheeseen.

Jos sitä jaottelua aletaan tekemään niin olisiko parempi jako:

Tapahtumat
Ottelijat
Muu

Tuollahan on esim. sellaisia ketjuja kuin joku videopeliketju ja vastaavia. Niillehän ei muuten olisi aluetta ollenkaan.

Kunhan alueita ei jaeta lajeittain nähdäkseni tapahtuu edelleen sitä että yhdestä asiasta kiinnostunut henkilö tulee lukeneeksi myös toisen lajin juttuja.

En ole puolesta tai vastaan, pikemminkin päinvastoin. Mutta tuli vaan mieleen, että esim Potku.net:ssä on jaoteltu kamppailukeskustelu moneen osioon ja se mielestäni sekoittaa koko pakkaa aika pahasti, ja ehkä siitä syystä ko. sivustoa ei tulekaan kovin aktiivisesti seurattua toisin kuin esim. Pakkotoistoa. Treenaamisesta olisi tosiaan mukava lukea enemmänkin, ihan siis ruohonjuuritason harrastelijoista alkaen. Ja jotta tämä aihe pysyisi paremmin pinnalla niin ehkä sittenkin voisin varovaisen kyllä-äänen antaa omalle UFC-osiolle tai vastaavalle.

Itse kannatan, ettei jaeta ollankaan, mutta jos on "pakko" jakaa, niin varsin minimaalinen jako eli max. kolme aluetta. Sinänsä huvittaa, että pakkis on alunperin ja vieläkin pääasiassa punttisikojen mesta, mutta jostain syystä varsinkin MMA:ssa taitaa olla Suomen suurin paikka?!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom