Kamppailulajivakuutus (NHB)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja QUZU
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yksityisellä ei puukko tuolla hinnalla vilahda. Esim. jos menee ristiside, olkakapseli, olkanivelen rengasrusto tms. veikeetä.

Yksityisellä ei puukko tuolla hinnalla vilahda. Esim. jos menee ristiside, olkakapseli, olkanivelen rengasrusto tms. veikeetä.

Ahaa. Meinaatko ettei siis 3000e riitä leikkaukseen? Mulla ei oo mitään tietoa leikkauksien hinnoista yksityisellä. Silloinhan tuo vakuutukseni (tuleva) on yhtä tyhjän kanssa. Korvaa vain pikkuhaverit, muttei leikkausta, jos oletetaan, että esim. olkapäätä joutuisi operoimaan.

Prkl, palsta on täynnä kamppailijoita. Harrastajia ja kisailijoita, joten pistäkää nyt niitä yhtiöiden nimiä pöytään, ettei tuu sitten kusi sukkaan, ku tuli valittua väärä vakuutus, joka ei korvaakaan vammoja.

Viikon verran olen pyöritellyt nyt ja tuskaillut näitä asioita ja tämä vakuutusviidakko on melkein yhtä paha, ellei pahempi, kuin tämän päivän matkapuhelinliittymäviidakkosekasoppa!

Mieti sitä Tapiolaa ny vielä, Tulirinnallahan oli siitä oikein käytännön Cage-kokemusta.. Ja siinä ei ole mitään kertakorvauksen ylärajaa, vaan yhteisraja jotain 52000, jokainen haettu korvaus syö tuota kokonaissummaa sitten vähitellen..

En ole siis mikään firman mainosmies, mutta tämä kuulosti silloin omaan korvaan parhaalta eikä ainakaan tämä thread ole mieltäni muuttanut...

kävin tänään tapiolasta kyselemässä ni tälläisen ne mulle tarjos eli hoitokulut max 10000e/vamma ja fysikaalisiin hoitoihin ei rahaa tipu ja hinta oli 280e/vuosi

Ahaa. Meinaatko ettei siis 3000e riitä leikkaukseen? Mulla ei oo mitään tietoa leikkauksien hinnoista yksityisellä. Silloinhan tuo vakuutukseni (tuleva) on yhtä tyhjän kanssa. Korvaa vain pikkuhaverit, muttei leikkausta, jos oletetaan, että esim. olkapäätä joutuisi operoimaan.

Kaverilla leikattiin juuri tuo mainitsemani rengasrusto Diacorissa. Jos en nyt ihan väärin muista, oli magneettikuvaus 400 euroa + leikkaus reilun 4000 päälle.

Kaverilla leikattiin juuri tuo mainitsemani rengasrusto Diacorissa. Jos en nyt ihan väärin muista, oli magneettikuvaus 400 euroa + leikkaus reilun 4000 päälle.

Jeps. Kyselin just seuran muilta janttereilta, ja kyllä niillä järestään on Tapiolassa vakuutukset. Pystyy joustavasti valitsemaan tuon vamman korvaus per tapaturma tyyliin 5xxx-10xxx ellei enemmänkin. Anyway, itte otin vähän reilu 5000e per vamma. Ja sain todella kohtuullisen vak.paketin kun sisällytti siihen kotivakuutuksen.

Suositut

Back
Ylös Bottom