Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kärpänen sanoi:nim: Ottaa päähän kun kaikissa lajeissa pitää maksaa erikseen lisenssiä ja vakuutusta. :curs:
Käsittääkseni tilanne on tänä päivänä se että urheilulaajennus (luokkaa 100+ erkkiä vuodessa) kattaa nuo lajit muttei korvaa esimerkiksi "lajille ominaisissa harjoituksissa" sattuneita tapaturmia. wtf?aidan sanoi:Pohjolassa shootfighting ja muu mma kuuluivat ainakin vielä pari vuotta sitten pikimustaan lajit_joita_ei_vakuuteta -listaan
Minä ymmärsin sen näin, että ei kata treeneissä sattuneita vahinkoja. Eli vakuutuksesta ei silloin ole mitään hyötyä, treeneissähän ne haaverit satuvat jos ovat sattuakseen.dogi sanoi:Käsittääkseni tilanne on tänä päivänä se että urheilulaajennus (luokkaa 100+ erkkiä vuodessa) kattaa nuo lajit muttei korvaa esimerkiksi "lajille ominaisissa harjoituksissa" sattuneita tapaturmia. wtf?
Mikäs on tämän hetken tilanne?
Itse olen soitellut läpi nordean, joka ei kovallakaan rahalla myönnä vakuutusta shootoon, tai lukkopainiin. Pohjola ei myöskään myönnä.
IF myöntää, tapiola myöntää, sekä fenniä. Joten noista kait se olisi joku valittava. Pitää vielä kilpailuttaa ja tehdä sopimus.
)Mulla on ollut muutamia vuosia myöskin Tapiolan sairaskuluvakuutus ja olen kyllä erittäin tyytyväinen. Vakuutuksessa ei tosiaankaan ole väliä missä vamma syntyy, vaan se korvaa hoitokulut ja lääkkeet, niin harjoituksissa, matseissa tai ihan muualla tulleisiin vammoihin. Itselläni hammas viottui tuolla yhdessä Cagessa ja kysyin hoitomahdollisuuksia, niin minulle kerrottiin että mikäli hammas on vaurioitunut "tapaturman seurauksena" vakuutus sen kattaa, mutta jos syynä on hammassairaus niin sitten ei. Kysyin vielä erityisesti, että mitäs kun se tapaturma kävi matsissa ja olin sitä itse edesauttanut vittuilemalla puolalaiselle niin sanoivat että ei väliä.
Vakuutus maksaa reilu 100 ekee vuodessa ja itselläni se on ilman omavastuuta, koska olin kärppänä paikalla kun tälläinen vakuutus tuli markkinoille. Nykyään siinä on vissiin 50 euron omavastuu millä voi sairastaa sitten koko vuoden! (Rantalan Pekka otti saman puolivuotta myöhemmin ja maksaa omavastuuta)
Suosittelen kyllä! Siinä voi hakea flunssalääkkeistä peräruiskeisiin kaikki tarvittavat tropit Tapiolan piikkiin. Ja keneltä vaan tohtorilta.
Voi kun tuollainen olisi vielä myynnissä. Nykyään Tapiolassa on omavastuu 83e/tapaturma, ei vuosi!
Just tulin Tapiolan konttorista ja sain ihan o.k tarjouksen, tosin Fennia veti paremmaksi. Sairauskulu, tapaturma, lääkekulu+kotivakuutus (Kattaa myös matsit ja harjoittelut) pikkasen vajaa 200e/vuosi. Omavastuu 83e/mälli.
Eihän tuolla pikkuflunssia hoideta. Ne hoidetaan työterveydessä, mutta jos isommalti joku paikka menee rikki, niin tuolla on hyvä maksella ne =)
Mullakin on toi omavastuu 83 euroa, mutta se on kylläkin korvauksenhakukertaa kohti, ei yhtä tapaturmaa... Ja aina on vuosi aikaa kerätä kuitteja ja toimittaa ne sitten yhdellä kertaa eteenpäin...
Tapiolan sivuilta: "Korvattavien hoitokulujen määrästä vähennetään
jokaisella hakukerralla 83 euron omavastuu." ja "Tapiolasta korvausta haetaan vuoden kuluessa kulujen
syntymisestä."
Ettet nyt olisi ymmärtänyt väärin...
Eikä tässä vakuutuksessa tarvita erikseen mitään lääkekulu- tai tapaturmavakuutuksia, vaan tämä korvaa nimenomaan sekä hoidot että lääkkeet.. Mutta jos ehdit jo toisen vakuutuksen ottaa niin eipä siinä sitten mitään..