Kamppailulajit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eiche
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko se kamppailulajit forumin avaamisen idea kuollut ja kuopattu?

Mitäs jos kaivettais idea tästä kamppailulaji foorumista taas esille...on nimittäin sellanen juttu että suomenkielistä toimivaa(aktiivista keskustelua sisältävää) kamppailulaji foorumia ei ole olemassakaan. Ja tuntuu että täällä pyörii jonkun verran asiasta kiinostunutta sakkia, ja lisää kiinostuneita ilmestyisi paikalle aivan varmasti... Ja eikös vois vaikka ajatella sellaista koeaikaa jonka aikana kattois toimiiko homma??? ja jos koeajan päättyssä ei toimis niin salaisiin kansioihin vaan...paljonko siinä menettäis???

Mitäs jos kaivettais idea tästä kamppailulaji foorumista taas esille...on nimittäin sellanen juttu että suomenkielistä toimivaa(aktiivista keskustelua sisältävää) kamppailulaji foorumia ei ole olemassakaan. Ja tuntuu että täällä pyörii jonkun verran asiasta kiinostunutta sakkia, ja lisää kiinostuneita ilmestyisi paikalle aivan varmasti...

Jep, minä olisin ainakin kiinnostunut. Kysymyksiä puntin ja lajireenin yhdistämisestä nousee aika ajoin, ja onpa noita vapariotteluita joskus puitu...

Apropoo, kellään hyvää linkkiä ja/tai toimivaa ohjetta tohon (nopeus/räjähtävyys)voimapuolen syklittämiseen, pakko kai se homma on loppupelissä tehdä sillai, alan taipumaan sille kannalle, että raskas puntti ja lajitreeni yhteensä yli 5 kertaa viikossa ei ole hyvä yhdistelmä pidemmän päälle :)

Minäkin kannatan ajatusta! :thumbs: :thumbs: :thumbs:
Kaikki taistelulajeja harrastavat vaan nimiä listään! Eiköhän tänne jokusen mustan vyön saisi moderoimaan palstaa..

:thumbs:
Jees minä kannatan. Mites porukalla on budotaustat? Itellä 4v Taekwon-Doa ja useista erilajeista pientä kokemusta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Lycanth
:thumbs:
Jees minä kannatan. Mites porukalla on budotaustat? Itellä 4v Taekwon-Doa ja useista erilajeista pientä kokemusta.

Neljä vuotta? Se onkin jo kunnioitettava saavutus, mikä vyö? Itse olen harrastanut vasta hieman yli vuoden, vihreä vyö.

Voishan tuo olla ihan mielenkiintoinen alue.. Joku kyseli taustoja.. Itsellä ~10 vuotta karatea takana.

Originally posted by Saapas
Neljä vuotta? Se onkin jo kunnioitettava saavutus, mikä vyö? Itse olen harrastanut vasta hieman yli vuoden, vihreä vyö.
Ylempi vihreä. Pari vyökoetta jäänyt välistä erinäisten jalkaongelmien takia, mutta ei se haittaa.

Originally posted by MarkusH
Kannatetaan. 10 vuotta TaeKwonDoa, 1 dan. Kakkosen koe siintää edessä päin...
Kummassa liitossa vaikutat? Jos ei pelkästään tehdä omaa osastoa ip/taistelulajeille vaan yleisesti osasto missä kaikki erilajeja treenaavat voivat keskustella treenimetodeista.

No laitetaanpa jonolle jatkoa, karatea 10 vuotta ja shootfghtingia vuoden verran...

Kannatan!
Mulla on kettinkivyö kungfussa;)

Pari vuotta karatea,oranssi vyö.
Vapaaottelun aloitin kesän jälkeen.:arvi:

Suositut

Back
Ylös Bottom