yajo sanoi:On varmaan viisainta soittaa ja kysyä, taitaa nimittäin kohtapuoliin noi peruskurssit alkaa.
Eivät ole vielä päättäneet, mutta pikapuolin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
yajo sanoi:On varmaan viisainta soittaa ja kysyä, taitaa nimittäin kohtapuoliin noi peruskurssit alkaa.
Patrick Bateman sanoi:Eivät ole vielä päättäneet, mutta pikapuolin.
Juu, kurssi alkaa 14.9. klo 19 karhuvuoren urheilutalon nyrkkeilysalissa. Kurssin hinta on 80e.Patrick Bateman sanoi:Onkos yajolla parempaa tietoa kuin minulla tämän hetkisestä tilanteesta, vai soitanko taas huomenna ja kysyn?
yajo sanoi:Juu, kurssi alkaa 14.9. klo 19 karhuvuoren urheilutalon nyrkkeilysalissa. Kurssin hinta on 80e.
No problemos. En oo ilmottautunut, kun mulla on ollu sellanen käsitys että tuolla ilmottaudutaan sitten paikan päällä ( ?). En oo lehdistäkään bongannu ilmotusta, paitsi jotain kuntonyrkkeilyä.Patrick Bateman sanoi:Kiitos infosta.
Oletko jo ilmoittautunut ja onko paikallislehdissä ollut mitään juttua tuosta?
yajo sanoi:En oo ilmottautunut, kun mulla on ollu sellanen käsitys että tuolla ilmottaudutaan sitten paikan päällä ( ?).
En minäkään Mutta eiköhän se tyyppi ois sanonut, että pitää ilmottautua ennen kurssia kun soitin.Patrick Bateman sanoi:Ok, en ollut varma asiasta.
Ei. Mua ei tuolla nää, kun päädyin ihan perus nyrkkeilyn pariin.Patrick Bateman sanoi:Huomenna sitten alkais toi kiks poks, oliko varusteista mitään puhetta?
yajo sanoi:Ei. Mua ei tuolla nää, kun päädyin ihan perus nyrkkeilyn pariin.
Paljon oli alkeiskurssilaisia? Nyt jäi vähän harmittamaan kun en käyny kattomassa minkälaista tuolla kickboxingissa on, jos se olis sittenkin parempi kun toi perusnyrkkeily (...ttu! :wall: )Patrick Bateman sanoi:Ok. Ekat treenit takana.
yajo sanoi:Paljon oli alkeiskurssilaisia? Nyt jäi vähän harmittamaan kun en käyny kattomassa minkälaista tuolla kickboxingissa on, jos se olis sittenkin parempi kun toi perusnyrkkeily (...ttu! :wall: )
yajo sanoi:Patrick B: Onkos toi huomenna nyrkkeilysalilla?
tarkemo sanoi:Millos alkaa uusi potkunyrkkeilykurssi tuolla Karhuvuoressa. Vai pääsiskös mukaan kuin varkain vähän myöhemmin.
Itseltäni löytyy taustaa mm. karaten puolelta.
Ja kertokaas nyt kun olette käyneet muutaman kerran että onko meininki ollut asiallista.
Patrick Bateman sanoi:(Perkeleen seurat, voisivat tehdä webbisivuja)
HaRaXz sanoi:http://www.pankrationgym.com/
Eli onko kenelläkään mitään kokemuksia tämän salin ohjaajista ja muutenkin seuran "maineesta"? Kävivaan kiinnostamaan toi BJJ (Brazilian jiu-jitsu).
pq79 sanoi:Mielikuvani seurasta on: tasokas seura, paljon kokeneita BJJ-ukkoja, suosittelen.