Kamppailulajit Kotkassa ja Haminassa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä kamppailulajeja Kotkassa ja Haminassa voi harrastaa?
Karate ja korealaiset korkeushyppylajit tuntuvat netin selailun perustella olevan vahvasti edustettuina, mutta onko mitään miesten lajeja? ;)
Pankration gym on jo tuttu...

Kraw magaa ainakin on haminassa... Toivottavasti kirjoitin oikein... Pitäis joku päivä mennä kun sais järkättyy aikaa...

Originally posted by HaRaXz
Kraw magaa ainakin on haminassa... Toivottavasti kirjoitin oikein... Pitäis joku päivä mennä kun sais järkättyy aikaa...

Hamina Combat siis...
Järjestääkö kyseinen seura mitään muuta hippaa?

(Perkeleen seurat, voisivat tehdä webbisivuja)

EKJT (European Kyosho Jitsu Tuite)?? Mitäs tämä tälläinen laji oikein on? :confused:

Patrick Bateman sanoi:
Kellään tietoa tuosta Kotka combat-nimisen seuran kikspoksingista?
Täällä yks kiinnostunu kanssa. Oon nimittäin miettiny, että jos joskus alottais jonkuu lajin niin kikspoksinki ois aika "mukava".

Tae kwon doa (tai miten se ny kirjoitettiinkaan) kickboxingia ja shukokai sekä full contact karatea sekä kraw magaa löytyy kotkasta. Karhuvuoressa alkoi eilen kibo-kurssi. Brassipainia Haminasta. Muistelen jonkun puhuneen myös alkavasta Han mo do kurssista?

Kotkan lajit...

No Kotkassa voi ainakin harrastaa Wado Ryu-ja Shukokai-tyylisuuntien karatea. Kotka Combat aloitti juuri Kickboxingin alkeiskurssin. Han Moo Do aloitti juuri Haminassa sekä Kotkassa. Tae Kwon Doa on jossain päin Kotkaa. Taidoa ja Taichia myös. En tiedä "miesten lajeista" mutta myös Taura Muso Ryu-jujutsua, Aikidoa, Muso Shinden Ryu Iaidoa ja Judoa löytyy Karhuvuoresta =). Shukokaita ja Judoa löytyy tietääkseni myös Haminasta.

Sitten jo mainitut BJJ/Submission Wrestling/NHB (Pankration Gym), Krav Maga/Kyushu Jitsu Tuite(Hamina Combat).

HeXa sanoi:
Kotka Combat aloitti juuri Kickboxingin alkeiskurssin.

Onkos sinulla tietoa, että minkälaisesta seurasta on kyse, siis tasoltaa ja ohjaajien moraalilta?
Nimi on ainakin mielenkiintoinen (combat).
Olen kuullut huhuja, että jonkin kotkalaisen seuran full contact-kurssit ovat olleet "mielenkiintoisia". Ei kai kysymys ole samasta seurasta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Patrick Bateman sanoi:
Onkos sinulla tietoa, että minkälaisesta seurasta on kyse, siis tasoltaa ja ohjaajien moraalilta?
Nimi on ainakin mielenkiintoinen (combat).
Olen kuullut huhuja, että jonkin kotkalaisen seuran full contact-kurssit ovat olleet "mielenkiintoisia". Ei kai kysymys ole samasta seurasta?

Kyseessä ei ole sama seura, tarkoittanet Patrick Katariinassa treenaavaa seuraa jonka päävalmentajan danien lukumäärää on julkisesti kummasteltu. Myös vyökokeet kaikkinensa on aiheuttaneet hilpeyttä monissa. Itse aloitin reenit kyseisessä seurassa noin 93 ja pääsi siellä ainakin alkuun, matsia oli kovasti jos jotakin positiivista haluaa sanoa. Näistä k-vuoren combateista en osaa sanoa mitään kun en vetäjiä tiedä.

HeXa sanoi:
Kotka Combat aloitti juuri Kickboxingin alkeiskurssin.
Missäs päin Kotka Combat treenaa? Ja onko kellään tietoa koska alkais seuraava alkeiskurssi?

Patrick Bateman sanoi:
Niin, tietääkö kukaan milloin seuraava alkeiskurssi alkaa?
Tuolta seurat suomessa --> kotka --> kotka combat --> yhteystiedot. Treenaa karhuvuoren urheilutalolla ja kurssin alkamisajankohtaa ei ainakaan pari viikkoa sitten vielä tiedetty.

yajo sanoi:
Tuolta seurat suomessa --> kotka --> kotka combat --> yhteystiedot. Treenaa karhuvuoren urheilutalolla ja kurssin alkamisajankohtaa ei ainakaan pari viikkoa sitten vielä tiedetty.

Kiitos tiedosta. Tiesin kyllä tuon puhelinnumeron, mutta olen niin epäsosiaalinen, enkä voi ymmärtää miksi sähköpostiosoitetta ei voida hommata/laittaa tuonne, niin en ole viitsinyt ottaa yhteyttä soitamalla vaan kysyin täällä.

Kotkan Kickboxing

Millainen seura? Kuinka paljon harrastajia? Ylä vai alapotkuseura?
Jos joku seurassa treenava vastaisi!

Patrick Bateman sanoi:
Pitääs mun ihan oikeesti niinq soittaa ja kysyä? :urjo:
On varmaan viisainta soittaa ja kysyä, taitaa nimittäin kohtapuoliin noi peruskurssit alkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom