Scatosu
Banned
Hei, olen vastikään aloittanut Muaythain, tätä aikaisemmin olen aika pitkän aikaa lähinnä punttaillut ja lenkkeillyt. Olen tottunut puntin kaverina käyttämään American Mass Blastia lihastenkasvun avustuksena. Nyt en kuitenkaan ole varma, kannattaako tuota käyttää thaikkutreenien jälkeen? Onko siitä mitään hyötyä, vai tuleeko siitä lähinnä turhaa läskiä? Puntti on nyt jäänyt vähän vähemmälle uuden harrastuksen myötä.
Kun joku kuitenkin kysyy, niin minulla ei ole tällä hetkellä suurempia tavoitteita niin puntin kuin Thaikunkaan suhteen. Thaikussa kuitenkin tähtään siihen, että joskus vielä pääsisi ottelemaan. Eli lähinnä kysymys on se, onko kys. urheiluravinteen käyttö lajin yhteydessä järkevää(hyödyttävää) vai ei?
Kun joku kuitenkin kysyy, niin minulla ei ole tällä hetkellä suurempia tavoitteita niin puntin kuin Thaikunkaan suhteen. Thaikussa kuitenkin tähtään siihen, että joskus vielä pääsisi ottelemaan. Eli lähinnä kysymys on se, onko kys. urheiluravinteen käyttö lajin yhteydessä järkevää(hyödyttävää) vai ei?