Kamppailulajilegendat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Dragon

VIP
Ikä
46
Kaupunki
Turku
Onko sattunut kohdalle jotain omituisia ulkopuolisen tutun sanontoja harrastuksestanne / ennakkoluuloja tai täysin epätodellinen treenitapahtuma?

Sanonnat:

"Näytä joku liike"
"Potkase toi paskaks..."
"Pystyisitkö sä hakkaamaan ton? Entä ton? ..."
"Olexä ninja?"

"Mä tiedän yhden jätkän joka on takuulla kovempi tappelija kuin sä."

"Pystytkö sä potkasemaan tonne?" Näyttää 4 metrin korkeudessa olevaa lamppua...
Minä: "No en."
Kaveri: "Mitäs vitun hyötyä tosta lajista muka sitten niinq on?"

Valmentaja: "Minua ei sinutella. Teille minä on Sifu..." :rolleyes:

Treenitapahtuma:

Ainoastaan kerran on treeneissä hypännyt sydän kurkkuun, kun treenikaveri koitti ensimmäistä kertaa elämässään tehdä takaperin volttia. Hän hyppäsi suoraan vaakatasossa taaksepäin matolle ja onnistui jotenkin vääntämään niskansa aivan helvetin pahannäköisesti. Jätkälle ei kuitenkaan käynyt kuinkaan :confused: Sitten se vielä tokaisi, että täytyy varmaan koittaa hypätä vähän enemmän pyörien... :D

Alkeiskurssilla:
"Ensimmäisenä allekirjoitatte tällaisen lappusen joka poistaa vastuun opettajalta jos teille tulee joku vahinko.."

Originally posted by flamm
Alkeiskurssilla:
"Ensimmäisenä allekirjoitatte tällaisen lappusen joka poistaa vastuun opettajalta jos teille tulee joku vahinko.."

Heh, antaapa muuten hyvän kuvan lajista jollekin aivan mitään tietämättömälle :D :D

Multa on kans kysytty just tuollein: "Pystytkö sä potkaisemaan tuota putkea?? "Jätkä osottaa 4-5 metrin korkeudessa olevaa ilmastointiputkea" -No en pysty -Mitä hyötyä tosta sun lajista nyt sitten on, kävisit vaikka lenkillä enemmin" :rolleyes:

Tyhmä kaveri: "Voit sä opettaa mulle jonkun tappolyönnin? Vaikka karatelyönti kurkkuun! Olen meinaan menossa raflaan viikonloppuna........" :confused:

Minä pidin kerran näytöstä ennen uuden kurssin alkua.

Oli monenikäistä väkeä katsomassa. Samalla lanseerattiin uutta seniorikurssia.

No puku sattui olemaan edellisillan treeneistä ihan veressä. Oli vaikea vakuutella että tervetuloa mukaan myös vähän vanhemmat...:offtopic:

Originally posted by Wintikka
Tyhmä kaveri: "Voit sä opettaa mulle jonkun tappolyönnin? Vaikka karatelyönti kurkkuun! Olen meinaan menossa raflaan viikonloppuna........" :confused:

:lol2: Itkeäkö vaiko nauraa?

-Tolle jätkälle ei pärjää ihan kuka vaan!
-Mitenkä niin?
-No se nostaa 110 kiloo penkistä ja on kung fussa..

Apuvalmentaja suurisilmäisen alkeiskurssin edessä:

"Ja jos toi nyt tulee puukon kanssa... niin teet näin... ja sitten viet tästä näin... ja lopuksi käsi lukkoon ja puukko pois näin."

Kurssin päävalmentaja:

"Niin, noin teette vyökokeessa. Tositilanteessa juoksette vähän vitun lujaa, tai voitte te tehdä noinkin jos haluatte kuolla."

---

Oranssivöinen karateka opastaa keltaista: eikun se menee näin...
Kaksi vuotta myöhemmin sama tyyppi, edelleenkin oranssi, opastaa jotain toista keltaista: eikun se menee näin...

---

Erään juhannuksen jälkeen kylän :david: kertoo:

"Vittu tuli buutsiin reikä Viikinsaaressa juhannuksena. Piti potkasta yhreltä mannelta puukko kädestä."

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja muutenkin ns. MUSTA VYÖ omistaa maagisen maineen normaali kansan keskuudessa.....
"Toi on kova, sillä on musta vyö siinä lajissa"

Musta vyö sitä, musta vyö tätä........
:curs:

Originally posted by Wintikka
Ja muutenkin ns. MUSTA VYÖ omistaa maagisen maineen normaali kansan keskuudessa.....
"Toi on kova, sillä on musta vyö siinä lajissa"

Musta vyö sitä, musta vyö tätä........
:curs:
mä olen aina nauranu sellaselle..

mut ei pahalla kenellä sellanen on. osaatte varmasti omaa lajianne.

Kun treenailin nuorempana kyokushinkai karatea ja hokutoryuta kaapelitehtaalla hesassa, yksi puolituttu kaveri heitti etten ollu mitään verrattuna sen naapuriin joka treenasi taek won doa ja veti kuulemma ihan sairaita hyppypotkuja joille en mahtaisi mitään.

Eräs kaveri jaksaa aina selittää juttua minulle, ja toiselle kaverille joka on myös kokenut harrastaja, tyyliin "no jos joku käy uhoo ni ei se voi mitään ku sulla on ***** vyö." Vituttaa kun kyseisen kaverin jutuissa ei ole hitustakaan sarkasmia mukana. Taitaa oikeasti luulla että muututaan leijuviksi tuomionpäivän tappokoneiksi jos tarve vaatii. Erityisesti kyrpii esimerkiksi baarissa, kun kaveri tällaista jauhaa kovaan ääneen :wall:

"Thainyrkkeilijät kovettaa sääriään hakkaamalla niitä rautatangoilla ja potkimalla betoniseiniä."

"Yks kaveri on jöy li vutissa ja se pystyy tappamaan kenet vaan"

"Toi äijä *osoittaa äijää* on NHB tyyppi ja vetää aina treenin jälkeen litran sianverta"

Ja myös kaikki aasialaisen näköiset osaa jotain kamppailulajia. :D

Originally posted by nikke1
"Thainyrkkeilijät kovettaa sääriään hakkaamalla niitä rautatangoilla ja potkimalla betoniseiniä."

Mä olen kuullut samanlaisen jutun. Kovin kaveri väitti, että on totta.

"Thainyrkkeilijät murtavat treeneissä sääriluunsa monta kertaa, koska uudelleen yhteenkasvanut luu on huomattavasti vahvempaa kuin alkuperäinen luu..."

Yks toinen juttu:

"Mä luin yhdesta sellaisesta hermopiste/dim mak/kyoshy jutsukirjasta, että ihmisen pystyy tappamaan yhdellä sormella kun painaa yläikenestä poskihampaan vierestä..."

No niin tai näin...

Joo eiköhän näitä ole tullu jokaiselle joka on jotain "ihmeelisempää" harrastanu.

Miten olisi nää vanhan tutut esim:

1. "ootko sä nyt olevinas joku vitun kova jätkä"?

2. kadulla tulee puolitutut huutaa/riuvaa "mikäs vitun karateka sä luulet olevas? Otappa matsia ni puotan sut" (huom lajini on nyrkkeily/potkunyrkkeily tai niinkuin Kähösen Miika sanoi "Kickboxing Pro" :confused:

3. "heitä joku kiekkari" ?

4. :urjo: "kokeileppa puottaa mut pelle"

Originally posted by Dragon

Yks toinen juttu:

"Mä luin yhdesta sellaisesta hermopiste/dim mak/kyoshy jutsukirjasta, että ihmisen pystyy tappamaan yhdellä sormella kun painaa yläikenestä poskihampaan vierestä..."

Voi kettu sentään nyt en tohdi ainakaan mennä hammaslääkäriin :itku:

Originally posted by flamm
Alkeiskurssilla:

Tuli tosta mieleen, frendi harrasti kickboxingia aikanaan jossain stadin seurassa. Noh opettaja oli kuulemma kunnon höyrypää ja treeneissä se onnistu aina telomaan jonkun alottelijan, tyyliin "No niin seuratkaas näin tehdään kierrepotku päähän, WHUTUMP !! jannu makaa naama veressä kanveesissa", :thumbs: En sitten tiedä kauanko kyseinen jannu oli opettajana mutta ehkä vähän väärä jannu alkeiskurssille :jahas:

Suositut

Back
Ylös Bottom